recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OL på dansk tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OL på dansk tv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: OL på dansk tv
    Sendt: 31-Juli-2012 kl. 20:36
Her kl. 20 ville jeg læne mig tilbage og nyde et nyt afsnit af "Castle" på TV2 Zulu, men så vises der "Vild med comedy - Cecilie Hother" i stedet. En udsendelse, der skulle vises kl. 21:15. Kigger så alle mulige steder på nettet (DR, TV2, ONTV) for at se om programmet skulle være lavet om. Der står "Castle". Kigger på Zulu tekst tv. Der står "Castle". Ringer så ind til TV2. Får fat i en ellers flink, men tydeligt irriteret, dame, der heller ikke aner hvad der sker. Hun kunne til gengæld fortælle mig, at jeg var langt fra den første, der har ringet.

Nu her kl. 20:25 ser jeg, at Zulu begynder at vise live svømning fra OL i London. Programoversigten er skam ikke blevet ændret.

Hvad fanden er det vore danske tv stationer har gang i? Som om det ikke er nok, at vi får tudet ørerne fulde med OL på både DR og TV2, nej, så har DR sør'me også beslaglagt DR2 til OL udsendelser om eftermiddagen. Og nu Zulu også? Som om samtlige danskere vil se OL. Og se det hele tiden. Tysk og svensk tv formår at begrænse sig til én station med OL dækning ad gangen, men det kan vi åbenbart ikke herhjemme.

Synes, at det er noget svineri som vore licenspenge *og* vore abonnementspenge spildes! Angry




"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 813
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 21:20

azrael.

Jeg kan kun give dig ret. Det er fuldstændig ude i skoven. Her i kolonihaven har vi kun de frie kanaler+TV2. Der er ikke meget tilbage at se på. Ermm 
      carsten
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2012 kl. 22:48
Vanskeligt at nå at vise alle de danske deltageres kampe på én enkelt kanal. Men ellers er jeg enig i at der er alt for meget OL dækning.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu