recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste mobilheadset til prisen?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste mobilheadset til prisen?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste mobilheadset til prisen?
    Sendt: 08-August-2012 kl. 07:56
Hej,

Jeg søger et godt headset til min iPhone 4S som er godt til musik og som samtidig har mikrofon så man kan bruge det til opkald. Det skal max koste 400 kr.
Jeg læste godt om det Klipsch Image S4i mener jeg det hedder, men er der andre man bør overveje?
          
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 08:07
Har også læst godt om Logitech Ultimate Ears og Sennheiser så skal vælge nu!
          
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Hej,

Jeg søger et godt headset til min iPhone 4S som er godt til musik og som samtidig har mikrofon så man kan bruge det til opkald. Det skal max koste 400 kr.
Jeg læste godt om det Klipsch Image S4i mener jeg det hedder, men er der andre man bør overveje?

Jeg havde samme udfordring, men havde svært ved at finde noget godt til prisen (max 500 kr.). 

Så da jeg faldt over et billigt tilbud på Nokia BH-111 (50 kr. i Bilka), hvor man kan sætte sine egne alm. hovedtelefoner i BT-enheden (med mikrofon i), valgte jeg den løsning. 

Virker perfekt. Eneste irritation er, at man skal bruge den specielle Nokia-oplader og ikke en af de mere universelle usb-opladere.

Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 09:46
Jeg købte mig et Logitech 350VI mener jeg det hedder. Var lidt skeptisk da det "kun" kostede 300 kr. men havde læst godt om det på nettet, og hold nu kæft hvor spiller det bare max!!! Både musik og tale er kanon. Kan klar anbefales..
          
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu