recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gamescom: Sony live stream imorgen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gamescom: Sony live stream imorgen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gamescom: Sony live stream imorgen
    Sendt: 13-August-2012 kl. 13:08
Så sker det snart igen. Efter E3, er det næste store show til Gamescom. Det sker i Köln, i Tyskland og Sony begynder deres show/konference imorgen kl.18 (live stream).
Selvom at GS ikke er ligeså stort som E3, er det stadigvæk her Sony laver mange nye offentliggørelser og fremviser nye spil.

Konferencen vare nok ca. en time ligesom 2011: http://www.youtube.com/watch?v=HUG2sJou0Ko

Hvad jeg ved af, så vil Sony snakke om følgende:

  • The Last of Us [PS3]
  • Beyond: Two Souls [PS3]
  • Call of Duty Black Ops: Declassified [Vita]
  • To nye spil
  • Generelt mere om Vita

Der går også rygter om en ny og billigere PS3-model og det ville ikke være usandsynligt at den bliver fremvist.

Desuden vil SuperBot også snakke om Playstation All-Stars Battle Royale og vise 3-4 nye figure.

Live Stream kan ses her: http://gamescom.eu.playstation.com/ 


Mit bud, til de to nye spil, vil være det nye PS3/Vita spil fra Sony Studio Liverpool (dem der har lavet Wipeout spillene) og enten et nyt PS Vita spil eller Playstation Move. Sony har dog meldt ud at de ville fokusere lidt mere på Vita i denne omgang, nu hvor den ikke fik særligt meget omtale til E3, så forhåbentlig viser de endnu et Vita spil.

Der går desuden også rygter om at Media Molecule (LBP) er i gang med et PS3/V spil.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu