recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Iphone Dock ville du købe?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Iphone Dock ville du købe?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kgndksv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Januar-2012
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kgndksv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Iphone Dock ville du købe?
    Sendt: 14-August-2012 kl. 14:41
Hej
 
Hvilken Iphone Dock ville I foreslå at man skal købe, hvis budgettet ligger mellem 1800-2200 kr.
 
Jeg synes Bose Sounddock II er lidt irriterende, hvis man hurtigt vil tjekke en besked eller noget på tlfen, mens den sidder i docken, så skal der så lidt til før den mister forbindelsen. Men den er jo rigtig flot og super lyd! Men been there...
 
Det behøver ikke være en decideret dock, hvis nogen kender til et setup, er det også interessant!
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 14:46
Hvad skal du bruge en dock til ? Hvorfor ikke bare benytte AirPlay

Husk at der kommer nye iPhone Dock stick på de nye produkter
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 14:58
Enig. Ingen dock.   Kun airplay.

Du har stor chance for at købe en dock som ikke kan bruges til kommende apple udstyr.

Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:18
Tror nu at deres stik fortsætter med at eksisterer. Alt andet ville da være at skyde sig selv i foden eftersom de efterhånden har et samarbejde med alt og alle.

Men som de andre siger, så skaf noget med airplay, eller køb en airport ekspress og sæt den til et allerede eksisterende anlæg. Det virker på samme måde :)
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:26
Har selv Apple Dock og så koblet en JBL højtaler til jackudgangen på docken, mener det er 229,- docken koster så det er til at overskue hvis den skulle skiftes sammen med telefonen.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:

Har selv Apple Dock og så koblet en JBL højtaler til jackudgangen på docken, mener det er 229,- docken koster


Nej, det er 2,73 altså €
http://www.ebay.de/itm/Dockingstation-Ladegerat-Sync-Dock-f-Apple-iPhone-4-4G-/200766257798?pt=DE_Handy_PDA_Ladeger%C3%A4te_Dockingstationen&hash=item2ebe99fa86

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 07:51
Jeg overvejer en Sony RDP-XA900ip eller en Zeppelin Air, men vil dog gerne høre dem først
Til top
ehrnberg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2011
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ehrnberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 09:07
Hvis du overvejer de to, hvorfor så ikke gå skridtet videre og sig BeoLit 12 eller BeoPlay A8?
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2012 kl. 13:32
Den ene ligner en køletaske, og den anden koster ca. det dobbelte - det mener jeg ikke den er værd...
Til top
-claus- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2006
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 1351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -claus- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 14:24
Jeg er selv ved at kigge på noget, som jeg regner med give mine børn i julegave. Indtil. videre har jeg kig på et par fosters pm 0.4, som er et par aktive studio monitors. Dem vil jeg så koble til en alm dock med lader. Jeg ved dog ikke endnu, om det er en bedre løsning end et dockanlæg i samme pris niveau. Men det er i hvert fald den fornemmelse, jeg har fået. Så kan højtalerne også bruges senere, når de skal have mobiler, som nok ikke bliver iphones.
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

 

Nej, det er 2,73 altså €
http://www.ebay.de/itm/Dockingstation-Ladegerat-Sync-Dock-f-Apple-iPhone-4-4G-/200766257798?pt=DE_Handy_PDA_Ladeger%C3%A4te_Dockingstationen&hash=item2ebe99fa86

Klaus

Ja hvis man vil have noget hvor stikkene flåes løs de første 2 gange man bruger den
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19214
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 16:16
Her har den virket fint siden jeg købte den.

Har du prøvet den?


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu