recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (løst) Mediaportal og mgl. HD kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(løst) Mediaportal og mgl. HD kanaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simondog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (løst) Mediaportal og mgl. HD kanaler
    Sendt: 16-August-2012 kl. 21:05
Hej jeg håber I kan hjælpe mig

Jeg kører Mediaportal TV server med en Elgato Eyetv Hybrid. DVB C (jeg har yousee) tuneren finder en masse kanaler, bl.a. Kanal 5 HD og TV2 HD. Men den finder f.eks. ikke DR1 HD eller DK4 (er lige blevet hd) - kun SD søsterkanalerne.

Jeg har selvfølgelig prøvet at scanne forfra men uden resultat. Jeg har lige sat det op, og sjovt nok mener jeg, at jeg har set DR1 HD på et tidspunkt mens jeg konfigurerede. Hvad gør jeg galt?

Vh Simon




Redigeret af Simondog - 17-August-2012 kl. 17:34
Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simondog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 21:25
Jeg mangler også SVT HD kanalerne, jeg har dem kun i SD versionerne.. Hvad dælen er der gået galt?!
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 09:13
Jeg har nøjagtig samme konfiguration som dig.

På et tidspunkt manglede jeg også kanal5 HD. Og jeg baksede med det. Enden på det blev at afinstallere programmet totalt og starte forfra. Derefter kom kanalen.


Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 72
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simondog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-August-2012 kl. 17:34
Tak, jeg fandt en løsning. Jeg lavede simpelthen en manuel søgning på single transponder, fandt yousees frekvenser på de manglende kanaler, og så var de der. Mærkeligt, at den ikke bare kan scanne et område og finde det selv.


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu