recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC Radio Med DAB!!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC Radio Med DAB!!!!

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ARTISTEN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ARTISTEN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: JVC Radio Med DAB!!!!
    Sendt: 18-August-2012 kl. 14:46
HejSmile
Jeg har sat en ny Radio i bilen, da den gamle stod af, Radioen der er Sat i bilen nu er en JVC Autoradio med DAB, det er denne: http://www.jvc.dk/product.php?id=KD-DB52E&catid=100086 , Alt Fungere på nær DAB den er sat til antennen som er en med forstærker, På radioen står der NO SIGNAL.
Kan i hjælpe mig videre. Confused Det vil jeg være taknemmelig over.
 
Kan det være stel måske skal maling skrabes af ved den flab der røre vindus stolpen i venstre side??
Hjemmebio er fedt:Pioneer SC-LX87,buttkicker,dali blue 6006, OPPO 95,QED kabel og JBL N24 i bag.

Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2012 kl. 23:52
Skrab du bare maling af, så du er sikker på ordentlig stelforbindelse (-)
Det er jo nok en aktiv DAB antenne som skal have + og - Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu