recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal8
    Sendt: 19-August-2012 kl. 11:45
Hvordan er det med den nye canal som mine yousee venner selvfølgelig får. Får stofa den? Er der noget nyt om det. Om ikke andet så som tilkøbskanal selvom vi jo for længst egentlig har noget grænsen for hvor mange der kan spyttes i flere kanaler. Men endnu en gang er een tv kanal blevet til 2 selvom de jo ikke engang har nok til at fylde den ene kanal. Men os fodboldslaver er jo dumme nok til at ville betale...
Til top
Koedben Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-November-2009
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Koedben Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 11:48
Jeg har den. Og jeg har stofa.
Til top
Pony65 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-September-2008
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 1838
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pony65 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 12:27
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 14:32
Jamen jeg sidder lige nu med webtv på min ipad (app)og jeg kan bare ikke finde den :(
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 15:34
Den er der i hvert fald her på PC, efter jeg har valgt redigér kanaler. Ved ikke om det er muligt på iPad.
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 17:55
Ligger på 665 under betal TV :-)
Til top
Simba Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simba Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 08:49
Hej Andershede.
Den er på min iPad (ny) og der hedder den stadigvæk Canal+Sport 1, men det er Canal8.
Bedste hilsner fra
Steen
Loewe Individual 55 ISF kalibreret
Loewe SoundProjector SL
Loewe Highline Subwoofer
Digital Signal by Stofa (Zaptorfri)
Antenneforeningen Helsingør
Apple all the way
Til top
Bent MN Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-December-2006
Status: Offline
Point: 39
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bent MN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2012 kl. 07:34
Den er der, søg i kanal listen ved betalingsprogrammer(dollar tegn)
Til top
wokmot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 05-Juni-2005
Sted: Næstved Denmark
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wokmot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 09:35
hejsa
jeg har geninstalleret mit tv, kan hellere ik finde den på tvet...
men den er der både på web tv pc, iphone webtv og på zaptor, !!
 
hmm!!!
Panasonic TH-50PZ80E‏

Onkyo TX-SR876

BenQ W5000, PS3, wii,

Zaptor
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2012 kl. 09:39
Du har ikke lavet kanalsøgning på dit tv udelukkende efter ukodede kanaler? Ellers så ved jeg ikke lige hvorfor du ikke kan finde den.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu