recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - (Løsning fundet) Vogels projektorbeslag?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

(Løsning fundet) Vogels projektorbeslag?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: (Løsning fundet) Vogels projektorbeslag?
    Sendt: 20-August-2012 kl. 19:56
Hej Recordere.

Jeg er kommet i en lidt uheldig situation. Jeg står og skal sælge min projektor som på nuværende tidspunkt hænger i loftet med et Vogels loftbeslag. Nu har jeg dog været så smart (læs dum), at smide den sikkerhedsnøgle væk, som man bruger til de specielle sikkerhedsskruer beslaget er hængt op med.

Er der nogen der ved om man kan købe sådan en sikkerhedsnøgle i løs vægt nogen steder eller er der alternativt en venlig sjæl derude, som vil låne mig sin sikkerhedsnøgle i en dags tid. Jeg betaler selvfølgelig for portoen begge veje, hvis der ikke lige er en i nærheden af mig. Det ville dog helt bestemt være bedst hvis jeg kunne få min egen, da jeg i så fald kan give køber loftbeslaget med til projektoren.

/Bony


Redigeret af bony - 21-August-2012 kl. 21:37
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 20:04
hvis du bor i nærheden af frederikssund så kan du bare komme og hente en, eller send mig en pm med dine adr. oplysninger så kan du få en med posten.. Big smile
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Status: Offline
Point: 229
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2012 kl. 20:10
Jeg har selv købt nogle "security-bits" til mit vægbeslag. De er rimeligt billige på Amazon.co.uk, fx: http://www.amazon.co.uk/Draper-38716-33-Piece-Security-Bit/dp/B0001K9U46 og skal du have lidt andet med i købet, er der gratis porto.
Jeg kan ikke huske størrelsen på skruerne i et Vogels loftbeslag, så du må lige selv checke.
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 01:44
Oprindeligt skrevet af renep renep skrev:

Jeg har selv købt nogle "security-bits" til mit vægbeslag. De er rimeligt billige på Amazon.co.uk, fx: http://www.amazon.co.uk/Draper-38716-33-Piece-Security-Bit/dp/B0001K9U46 og skal du have lidt andet med i købet, er der gratis porto.
Jeg kan ikke huske størrelsen på skruerne i et Vogels loftbeslag, så du må lige selv checke.

Tak for link. Var ikke klar over, at det blot var noget "almindeligt" værktøj. Jeg skal faktisk i et byggemarked i morgen og så vil jeg da lige spørge om de har sådan et sæt der. Jeg kan nok desværre ikke vente på Amazon, da det i snit tager en to ugers tid før pakken ville ankomme til adressen og der skulle biografen gerne være solgt, da vi flytter om ganske kort tid. Men tak for linket, så ved jeg da hvad jeg går efter. Smile
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 01:49
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

hvis du bor i nærheden af frederikssund så kan du bare komme og hente en, eller send mig en pm med dine adr. oplysninger så kan du få en med posten.. Big smile

Det er super cool JC. Som sagt tjekker jeg lige i byggemarkedet i morgen om de kan hjælpe mig ellers vil jeg hjertens gerne låne din sikkerhedsnøgle. Jeg har dog ikke umiddelbart nogen planer om at komme til Frederikssund, men jeg har intet imod at sende portopenge til dig. Det ville være en kæmpe hjælp, da jeg tror at udlejer vil blive lidt ked af det hvis jeg brækkede hul i loftet for at få maskinen taget ned. Tongue


Redigeret af bony - 21-August-2012 kl. 01:49
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2012 kl. 21:35
Jeg fandt et billigt sæt i Jem & Fix, så projektoren er nu kommet ned og kan endelig sælges. Men tak for den super hurtige hjælp, det var helt kanon. Smile
Til top
Just Curious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 519
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Just Curious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2012 kl. 12:43

jamen det er vel det,- sådan et forum som Recordere.dk er til for - at inspirere og hjælpe hinanden og det, at formidle et (firma) Wink sponsereret brev via snegleposten i ny og næ sender forhåbentlig ingen på fattighjemmet LOL

Jeg har normalt så mange nøgler i overskud at jeg kan fodre svin med dem, da jeg glemmer at smide dem ud, hver gang jeg er ude og montere AV produkter i Vogels beslag - 
(mine kunder får naturligvis et par stykker så de ikke oplever et akut behov - lige som du gjorde) Thumbs Up


Redigeret af Just Curious - 22-August-2012 kl. 12:59
Proj: JVC DLA-X5000/ 156" AT 16:9 diy lærred/ AVR: Marantz Av7704/ BD: OPPO UDP-203/ L/C/R: JBL PRO 3252N/
Surr & Back: 6xJBL PRO 8320/ Atmos: 4xJBL Control 1/ Eff. Forstærker effekt: Ca. 2800 W
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu