recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic G30 optagelse på USB + kanalskifte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic G30 optagelse på USB + kanalskifte

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sprocket Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sprocket Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic G30 optagelse på USB + kanalskifte
    Sendt: 23-August-2012 kl. 13:11
Hej
 
Har fået et Panasonic G30 for ikke så længe siden, og er OK tilfreds. Har dog nogle ting som undre, som jeg håber I kan hjælpe med at kaste lys over
 
1) Ved optagelse på ekstern USB disk er det kun i HD materiale at der dannes kapitler og kan spoles. Kan det passe? Måske SD udsendelser sendes i et format som ikke tillader at der laves kapitler + spole?
 
2) Når jeg skifter kanal på DVB-D tuneren, så skal jeg indtaste 4 cifre for at det skifter kanal. Synes dette er underligt, eftersom jeg kun at aktiveret kanaler op til 3 cifre. Kan dette på nogen både ændres. Jeg kender godt til tricket med at trykke på OK.
 
På forhånd tak.
 
MVH
Sprocket


Redigeret af Sprocket - 23-August-2012 kl. 13:13
Til top
Gonardo Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gonardo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2012 kl. 22:37
1) Mærkeligt hvis den laver kapitler i en optagelse/titel...
2) Har du ikke lavet en favoritliste ?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu