recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Samsung LCD LE-xxM71
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Samsung LCD LE-xxM71

 Besvar Besvar Side  123 19>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Samsung LCD LE-xxM71
    Sendt: 28-September-2006 kl. 13:18
Oprindeligt skrevet af DoWeCare DoWeCare skrev:

Jeg vil lige sige, at jeg er ret sikker på at i driver en reel virksomhed, og jeg har ikke noget at sætte på Jer overhovedet.

Men jeg mener dog, at havde i leveret skærmen den gang, hvor fælleskøbet blev startet op, så havde det været en fin pris. Men I burde have vidst at I ikke ville kunne levere det så hurtigt. Nu synes jeg bare det er lidt for ærgeligt at en måned efter I levere de sidste skærme, der kan man få tv'et til flere 1000 kroner under den pris der er blevet givet i fælleskøbet.....

Det er muligt at vi burde have vidst disse ting, men punkt 1: Vi vidste ikke leveringen ville blive så forsinket som den gjorde. Punkt 2: Vi vidste ikke at skærmen ville falde i pris umiddelbart efter. Vi kunne måske have gættet på det, men det samme kunne de kunder der valgte at tage imod tilbuddet. Punkt 3: Vi gav det bedste tilbud vi kunne på tidspunktet (husker jeg forkert hvis jeg siger at vi satte prisen ned i løbet af fælleskøbet, inden leveringen?) Vi har ikke tvunget nogen til at benytte sig af vores tilbud, og vi har ikke lovet nogen at prisen ikke ville falde efterfølgende. Alt vi har lovet er at levere det bedste tilbud vi kunne på daværende tidspunkt, og det har vi gjort. 

Oprindeligt skrevet af DoWeCare DoWeCare skrev:

Ellers synes jeg fælleskøb er en god ting, varen skal bare leveres en del hurtigere end det var tilfældet her - Og jeg ved godt at det ikke er jeres skyld, men i burde have forudset det, da i lever i den branche.

Det burde vi måske, set fra en kundes synspunkt, men det KAN vi ikke. Hvordan skulle vi kunne gardere os imod at Samsung vælger at udskyde introduktionen af modellen? Det er ikke noget forhandlerne (ikke engang importørerne) får at vide ret lang tid i forvejen. Se Philips f.eks. - DVDR 9000 gik fra "bekræftet levering om 10 dage" til "modellen kommer aldrig på markedet". Den eneste måde jeg kan gardere mig imod den slags, er ved at lade være med at komme med et tilbud. Selvfølgelig var forsinkelsen uheldig, men vi sænkede prisen efterhånden som det blev muligt, og skulle vi have ventet med at lave fælleskøb til prisen kunne blive på det nuværende niveau, så havde vi jo først kunne levere skærmene nu? Jeg hører hvad du siger, og jeg er enig i at situationen er uheldig, jeg er bare ikke enig i at vi kunne have gjort det anderledes.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 13:12

Oprindeligt skrevet af CoolMLJ CoolMLJ skrev:

W8 N C... ???? er lidt lost der..

Vist slang for "Wait and See"

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
CoolMLJ Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Februar-2006
Status: Offline
Point: 294
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 13:04

Jeg vil lige havde lov til at rose otto og TC. Købte i sin tid min sony hdd optager igennem fælleskøb (720) og den pris har jeg endnu ikke set slået, dog tæt på. Den gang blev levering også forskudt lidt, mener at det var ca. 14 dage. men fik mit produkt hjem uden problemer.

ydermere er servicen helt i top, især da jeg var så uheldig at efter 14 dage røg harddisken i optager, og den skulle på værksted, snakked med TC og sony og fandt frem til at det var hurtigst at aflevere den direkte til sonys værksted i ballerup, problemet var at jeg havde "forglemt" min regning, men intet problem, TC sendte en kopi af min originale, sådan at jeg kunne få den på værksted. Endnu engang tak...

til otto -> hvad menes der lige med W8 N C... ???? er lidt lost der..

Til top
DoWeCare Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af Otto, TC Otto, TC skrev:

Jeg kan ikke se hvad vi skulle have en dårlig smag i munden over. Vi gav et tilbud der på daværende tidspunkt var et godt tilbud. At prisen har ændret sig senere, det er der vel ikke noget odiøst i? Ingen har lovet at en fælleskøbspris aldrig senere bliver slået, dét der bliver "lovet" er at det er en god pris her og nu. Fladskærme falder i pris med tiden, sådan er dét - det tror jeg ikke der er ret mange der er i tvivl om, men hvor længe skal man så vente? Jeg synes vi har været yderst fair og reelle hver eneste gang vi har ageret i et fælleskøb. Vi har været åbne omkring baggrunden for vores prissætning, også selvom begrundelsen ikke altid falder i god jord hos forbrugeren (og det dermed fra et markedsføringsmæssigt synspunkt ville være klogere at holde det skjult). I flere tilfælde hvor markedsprisen og dermed vores kostpris er faldet, har vi sat prisen ned, og i tilfælde hvor en fælleskøbspris er faldet i løbet af fælleskøbet, har vi tilbaqebetalt prisforskellen til dem der allerede har nået at få leveret. Så nej, vi har ikke nogen dårlig smag i munden.

 

Jeg vil lige sige, at jeg er ret sikker på at i driver en reel virksomhed, og jeg har ikke noget at sætte på Jer overhovedet.

Men jeg mener dog, at havde i leveret skærmen den gang, hvor fælleskøbet blev startet op, så havde det været en fin pris. Men I burde have vidst at I ikke ville kunne levere det så hurtigt. Nu synes jeg bare det er lidt for ærgeligt at en måned efter I levere de sidste skærme, der kan man få tv'et til flere 1000 kroner under den pris der er blevet givet i fælleskøbet.....

Ellers synes jeg fælleskøb er en god ting, varen skal bare leveres en del hurtigere end det var tilfældet her - Og jeg ved godt at det ikke er jeres skyld, men i burde have forudset det, da i lever i den branche.

 

Med venlig hilsen

kasper

Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 10:53
Oprindeligt skrevet af MikeOne MikeOne skrev:

Hvorfor ikke bare købe den via EDB priser til knap 13.000 kr ??

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232766

W8 N C...

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
Tape Connection Se dropdown menu
Branche Medlem
Branche Medlem
Avatar

Oprettet: 21-November-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 10:52

Oprindeligt skrevet af DoWeCare DoWeCare skrev:

Hvis det er samme model, synes jeg Tape Connection skulle have en dårlig smag i munden, da de burde kende markedet godt nok til at det ville gå som det er gået.

Jeg kan ikke se hvad vi skulle have en dårlig smag i munden over. Vi gav et tilbud der på daværende tidspunkt var et godt tilbud. At prisen har ændret sig senere, det er der vel ikke noget odiøst i? Ingen har lovet at en fælleskøbspris aldrig senere bliver slået, dét der bliver "lovet" er at det er en god pris her og nu. Fladskærme falder i pris med tiden, sådan er dét - det tror jeg ikke der er ret mange der er i tvivl om, men hvor længe skal man så vente? Jeg synes vi har været yderst fair og reelle hver eneste gang vi har ageret i et fælleskøb. Vi har været åbne omkring baggrunden for vores prissætning, også selvom begrundelsen ikke altid falder i god jord hos forbrugeren (og det dermed fra et markedsføringsmæssigt synspunkt ville være klogere at holde det skjult). I flere tilfælde hvor markedsprisen og dermed vores kostpris er faldet, har vi sat prisen ned, og i tilfælde hvor en fælleskøbspris er faldet i løbet af fælleskøbet, har vi tilbaqebetalt prisforskellen til dem der allerede har nået at få leveret. Så nej, vi har ikke nogen dårlig smag i munden.

Mvh, Otto
www.tapeconnection.dk
Til top
MikeOne Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-November-2005
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2006 kl. 09:03
Oprindeligt skrevet af PeterK1234 PeterK1234 skrev:

Jeg vil gerne have 32" men er der stadig flere der er med på den?

Meld jer uder fanen, hvis vi er nok kan man jo håbe på....

Hvorfor ikke bare købe den via EDB priser til knap 13.000 kr ??

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=232766

Til top
PeterK1234 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 26-September-2006
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2006 kl. 22:40

Jeg vil gerne have 32" men er der stadig flere der er med på den?

Meld jer uder fanen, hvis vi er nok kan man jo håbe på....

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 09:26

Der er ingen forskel....fælleskøbet var også en M71

lrev

Til top
DoWeCare Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2006 kl. 09:20

Hejsa...

Er der forskel på den model I har købt her og så den model man kan få til 17999 hos Tape Connection?

http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=207158

Hvis det er samme model, synes jeg Tape Connection skulle have en dårlig smag i munden, da de burde kende markedet godt nok til at det ville gå som det er gået.

Ellers genial ting med fælleskøb.

Til top
Serup Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2006 kl. 18:25

Er der andre end mig der har undret sig over at man ikke kan vælge "PC"-indgangen på "source"-listen, i menuen, eller med source-knappen på remoten, men kun kan vælge den indgang med "PC"-knappen nederst på remoten?

Ligeledes kan jeg ikke lige lure hvordan jeg får den til at starte med at vise PC?

Jeg syntes det er lidt træls, specielt da jeg bruger 90% af tiden med at vise signalet fra min HTPC 

Alt i alt virker det lidt som om den pc-indgang bare er der fordi det skal den jo være, og så må de jo finde en måde at få det til at virke på.

-Jacob-

Til top
GuffeDK Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2006 kl. 23:57
Til Otto vis du kikker har i fået nogen pris på 32 og 46 tommeren og hvornår de ca kommer?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 19>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu