recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4 højtalere til mit "legerum"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4 højtalere til mit "legerum"

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Status: Offline
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 13:09
Hej.
Har kikket lidt rundt på nettet efter Letdrevne højtalere,men kan egentlig kun finde gulvhøjtalere.
Er på udkik efter vægmonteret højtalere,men synes de alle ligger på ca 85 til 90db,er der nogen modeller jeg har overset.
Mvh.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 14:03
Oprindeligt skrevet af Kimosabe Kimosabe skrev:

KlausDM, ja de ser fede ud, men det er helt sikkert over det budget jeg har for det lige nu.


Billige og rimeligt velspillende og rimeligt hårdføre:
http://www.dba.dk/hoejttaler-dali-7-vinyl/id-84768203/

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 08:09
Så fandt jeg en løsning jeg er glad for.
Jeg valgte at slå til da jeg fandt 2 stk. Cerwin Vega V-10F, 2 stk. V-6F og en V-5C for 800,-. Den lille center har jeg pt. ikke sat til, da de andre 4 er sat op som en stereo løsning.
Jeg kunne da jeg googlede disse billigmodeller af Cerwin Vega, læse mig frem til at der var delte meninger om dem, og der var sågar en der anmeldte dem på et Hi-fi forum, der sagde de lød som en blikdåse. Men jeg vendte det med Pony65, der mente at til den pris fik jeg da ihvertfald bedre lyd end det jeg havde, uden at lægge skjul på at det ikke var toppen af poppen.
Og det må jeg sgu give ham ret i, jeg er helt tilfreds med lyden, den ligger langt fra den paplyd de andre gav mig, og det passer mig fint at slippe under 1k i denne omgang.

Så tusind tak for jeres input, det er som sagt en fornøjelse at søge råd her..
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af Kimosabe Kimosabe skrev:

Så fandt jeg en løsning jeg er glad for.
Det er da godt at høre. Jeg synes at du har gjort et godt køb.
Til top
Kimosabe Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2006
Sted: Valby
Status: Offline
Point: 342
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimosabe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 10:27
Oprindeligt skrevet af u2pia u2pia skrev:

Det er da godt at høre. Jeg synes at du har gjort et godt køb.


Tak for det, er også meget tilfreds..

Nu er jeg så begyndt at kigge lidt efter en bedre forstærker, så jeg evt kan bruge setuppet som surround Embarrassed Der er kun analoge indgange på den jeg har nu.
Det er vist farligt at begynde på det her, men er nok ikke nødvendigt at fortælle nogen herinde.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu