recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vil jeg kunne bruge netflix med følgende?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vil jeg kunne bruge netflix med følgende?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vil jeg kunne bruge netflix med følgende?
    Sendt: 18-September-2012 kl. 14:32
Jeg afmelder min tvpakke ved Yousee da jeg synes jeg betaler alt for meget i forhold til hvor meget jeg bruger mit tv.
Nu hvor netflix kommer tænker jeg, hvis prisen bliver fair. Om jeg kan bruge det med noget af følgende hardware Apple tv1 sony ex720, ps3 og ac Ryan mini 1. Gider ikke bøvlet med at skulle slå computer til og fra hele tiden. Kan noget af det bruges eller skal der nyt hardware til?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:54
Apple tv1, lidt hexeri & US netflix.
Mener at tråden hedder noget med 'Sådan får du netflix.....'
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:56
Ok tak, men hvordan mon med den danske eller nordiske ller hvad det nu bliver?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 21:57
Det kan du nok ikke umiddelbart, der var en tråd eller artikel om at det var ny dansk software der blev brugt.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 22:08
Selvfølgelig, tis!
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 07:26
Hej Aerik,

Det er lykkedes mig at få Netflix på min PS3 uden problemer.
Kan endda bruge mit gamle login - såfremt at Netflix app'en er installeret og at jeg har den amerikanske IP via UnblockUS.
Du skal bare oprette en ny bruger via Playstations hjemmeside, derefter skal du sætte din PS3 tilbage til systemgendannelse, og vælge USA som land, og derefter vil der være mulighed for at downloade Netflix app'en via App butikken.
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 07:37
Du kan højst sandsynligt også se netflix på dit Sony EX720, det gør jeg allerede dog med amerikansk Netflix. Det vil kun kræve at Sony opdaterer deres internet indhold, og altså ikke en firware opgradering.

Eneste problem er at den app der er i Sony's TV ikke understøtter undertekster som det er nu, det må vi håber de får fixet.
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 17:00
Hvad er grunden til at det besvær, er det evindelige med copyrights osv...
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 19:45
Jeg tog fejl, det. HBO der kommer med en speciel boks.
Om DK Netflix kan køre på din Apple TV1 ved jeg ikke, men mon kke der er en chance.
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 19:49
Måske en lille chance, og også kun lille slev om den er jb. Må sgu nok lure lidt om en raspberry pi ikke vil kunne klare jobbet
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2875
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2012 kl. 20:33
Når Netflix kommer til DK, så kan deres app til PS3 sikkert virke uden nogle problemer.
Det samme med HBO.
.....
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu