recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Band of Brothers fra CDON bluray steelboks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Band of Brothers fra CDON bluray steelboks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Band of Brothers fra CDON bluray steelboks
    Sendt: 24-September-2012 kl. 09:48
jeg har lige haft en træls oplevelse, sidste år i marts måned købte jeg 2x steel bokse af BoB, der iflg cdons hjemmeside havde danske tekster på. Omslaget til boksen melder også dk undertekster. Men når man sætter skiverne i er der kun engelsk, spansk, fransk og portugisiske undertekster.
 
grunden til de først er åbnet nu er jeg gav dem væk som gave til min far og stedfar. Min stedfar åbnede så hans igår da han lige ville bruge hans søndag på at se de 10 afsnit igen...
 
...har så lige forespurgt min far om hans boks har dk undertekster, og det vil han tjek i aften.
 
...har så lige skrevet til cdon, håber lidt de er villig til at tage en snak med distributøren, for fejlen ligger jo ikke hos cdon som har solgt et produk der iflg omslaget havde danske undertekster.
 
er der andre der har oplevet noget lignende?
 
Mvh
Steen
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 15:18
Update!!! mystikken er total for den anden boks som vi forærede til min far, indeholder nordiske undertekster men har et andet omslag der siger de ikke er med i kassen.
Til top
Bygone Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Kolding,Denmark
Status: Offline
Point: 973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bygone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 11:58

Jeg må sige, respekt for den behandling fra CDON, har fået et returnummer til den box der indeholdt forkerte undertekster i forhold til bestillingen, plus en rabatkode til at dække fragten på en ny bestilling.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu