recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apps til Ipad - problem med at hente
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apps til Ipad - problem med at hente

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pirart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2010
Sted: 57
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pirart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apps til Ipad - problem med at hente
    Sendt: 25-September-2012 kl. 19:42

Jeg har en Ipad2. Har hentet IOS6, og nu kan jeg ikke hente apps.

Jeg trykker på 'installer app', giver mit apple password, og så beder den mig lave 3 nye security spørgsmål og svar + angive en alternativ e-mail adresse. Det gør jeg og klikker på 'done', hvorefter jeg får fejlmeddelelse; 'your session has timed out   try again'

Så prøver jeg igen - samme fejlmeddelelse.

Jeg tror jeg har brug for hjælp :-)

mvh


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 19:52
Jeg havde det samme problem. Det lykkedes så i tredje forsøg, at lave de 3 spørgsmål. Og nu virker det igen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Pirart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2010
Sted: 57
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pirart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:12
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg havde det samme problem. Det lykkedes så i tredje forsøg, at lave de 3 spørgsmål. Og nu virker det igen.

Ok, jeg har nu prøvet 4 gange indenfor 10 minutter. No go. 

Jeg har også set lidt på engelsksprogede spørgsmål/svar sider;  det ser ud til at være et generelt problem. Jeg må tro og håbe på at Apple fixer det.

Det bringer tihvertifald erindringer frem om de gode gamle pc-dage med fejlrettelser, der blot skabte nye generelle fejlLOL

mvh


Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af Pirart Pirart skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg havde det samme problem. Det lykkedes så i tredje forsøg, at lave de 3 spørgsmål. Og nu virker det igen.

Ok, jeg har nu prøvet 4 gange indenfor 10 minutter. No go. 

Jeg har også set lidt på engelsksprogede spørgsmål/svar sider;  det ser ud til at være et generelt problem. Jeg må tro og håbe på at Apple fixer det.

Det bringer tihvertifald erindringer frem om de gode gamle pc-dage med fejlrettelser, der blot skabte nye generelle fejlLOL

mvh


Det kan vel også, være en fejl fra garmin. Jeg vil da håbe, at du ikke er for afhængig af det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu