recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple Extreme
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple Extreme

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple Extreme
    Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 18:25
Hvis jeg på en netværks harddisk har film til at ligge i mo4 og sætter USB i Apple Extreme kan jeg så bruge Apple tv til at se dem på tv'et eller skal det igennem en computer og iTunes ?
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simon, TC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:10
Det skal gennem en iTunes på PC eller Mac.. Apple TV bruger iTunes som en slags server.
Tape Connection MKII
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:30
Du kan også bruge en iPad eller iPhone.
Til top
127tage Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2008
Status: Offline
Point: 68
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 127tage Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:33
Jeg har en iphone men det var fordi jeg gerne ville backup datteren dvd'er og lægge på en harddisk og få sætte et appletv ind på værelset. Så trode jeg at hvis det lå i de rigtige formater og havde en Extreme så kunne Apple tv godt fine det og så vise det i værelset
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 19:36
Prøv at finde appen Filebrowser i Appstore og læs lidt om denne. Alternativt skal du hacke dit ATV(kun 2eren kan) og det kan jeg ikke hjælpe dig med.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu