recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste billigste og mest lydløse netflix ting?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste billigste og mest lydløse netflix ting?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 17:47
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Gode synspunkter. Er blevet tilbudt en atv2 til 550-600 kr. Leveret. Skulle jeg heller ofre det ekstra på en 3'er kan godt undvære jailbreak. Ved godt prisforskellen ikke er stor, men er på su, så pengene skal bruges bedst :)
Køb 2eren, og sælg den for mere, end du giver. Ellers er der mange, som gerne vil bytte, så du får en 3er, og de får din.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:46
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Gode synspunkter. Er blevet tilbudt en atv2 til 550-600 kr. Leveret. Skulle jeg heller ofre det ekstra på en 3'er kan godt undvære jailbreak. Ved godt prisforskellen ikke er stor, men er på su, så pengene skal bruges bedst :)

Køb 2eren, og sælg den for mere, end du giver. Ellers er der mange, som gerne vil bytte, så du får en 3er, og de får din.

Ville næsten være tarveligt når jeg kender sælger :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:50
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Gode synspunkter. Er blevet tilbudt en atv2 til 550-600 kr. Leveret. Skulle jeg heller ofre det ekstra på en 3'er kan godt undvære jailbreak. Ved godt prisforskellen ikke er stor, men er på su, så pengene skal bruges bedst :)

Køb 2eren, og sælg den for mere, end du giver. Ellers er der mange, som gerne vil bytte, så du får en 3er, og de får din.

Ville næsten være tarveligt når jeg kender sælger :)
Men du kender vel ikke køber.Wink Nej det er bare sjov. Jeg har set på den blå avis, der går 2eren nogen gange for op til 1500kr.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 18:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:


Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Gode synspunkter. Er blevet tilbudt en atv2 til 550-600 kr. Leveret. Skulle jeg heller ofre det ekstra på en 3'er kan godt undvære jailbreak. Ved godt prisforskellen ikke er stor, men er på su, så pengene skal bruges bedst :)

Køb 2eren, og sælg den for mere, end du giver. Ellers er der mange, som gerne vil bytte, så du får en 3er, og de får din.

Ville næsten være tarveligt når jeg kender sælger :)

Men du kender vel ikke køber.Wink Nej det er bare sjov. Jeg har set på den blå avis, der går 2eren nogen gange for op til 1500kr.Ouch

Ja de udbydes, håber dæleme ikke folk køber til den pris.

Men er det værd at købere 2'eren til de omkring 600 kr. Eller skal man købe 3'eren
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 19:33
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:


Ja de udbydes, håber dæleme ikke folk køber til den pris.

Men er det værd at købere 2'eren til de omkring 600 kr. Eller skal man købe 3'eren
Jeg har set et par steder, hvor de er budt op omkring de 1200-1400kr.
Om den er det værd, ja det er den vel. En af de største forskelle, er at 2eren ikke er fuld HD.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
----OR---- Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 787
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ----OR---- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 20:05
Personligt kunne jeg aldrig drømme om at købe en ATV2 med A4 processor og max. 720p, fremfor ATV3 med A5 processor og 1080p. Du skriver jo også at JB ikke er afgørende. JB kommer da også til ATV3, på sigt.
ATV3 og Netflix HD står altså rigtig flot på mit Samsung 50" plasma og kanonskarpt og flot på mit 40" LCD.
Det er selvfølgelig ikke BD kvalitet mht. artifarkter og støj (ses tæt på)
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 20:59
Så tror jeg, ud fra jeres oplysninger, at jeg bare finder mig en 3'er og lader sælger selv tjene de ekstra kr. :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 21:01
Det ville jeg nok gøre, hvis det var mig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2012 kl. 21:04
tak til jer
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:18
den her har jeg lige købt til tøsen og den virker fint og er også nævnt på netflix siden gav 450 kr incl fragt.

http://www.amazon.co.uk/Philips-HMP2000-05-Wireless-Player/dp/B006VN66VC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1353931988&sr=8-1

Har selv netflix på mit 2012 Samsung i stuen og en Wd live tv g3 i soveværelset begge virker fint dog er wd live lidt hurtigere end app på tv et men ikke meget Big smile


KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu