recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Den store Panasonic-konkurrence 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDen store Panasonic-konkurrence 

 Besvar Besvar Side  <1 789
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 9 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 30-November-2005
Status: Offline
Point: 2048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:35
Hvis jeg bliver udtrukket, så træk en anden vinder, for som kontanthjælpsmodtager (pga. langvarig sygdom, inden nogen skulle få ondt i "den del af anatomien, der forhindrer os i at drukne nedefra, når vi tager karbad") bliver man bare bonget de 17.000 kr. fordi kommunen tror at man vil kunne omdanne præmien til kontanter krone for krone.

Næste gang udfylder jeg med min mors navn i stedet, for hun er folkepensionist og bliver ikke bonget. Men jeg udfylder naturligvis så heller ikke i mit eget navn til den tid.

I øvrigt har Tobias ret, det er sgu utroligt, som nogen kan hidse sig op over at "gå glip" af en konkurrencepræmie, hvor det har været gratis at deltage.

Men det er vel pga. krisen...
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:37
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Jeg ville kigge mig over skulderen fra nu af hvis jeg var dig Hans. Pludselig står der en flok bønder med høtyve og fakler og vil jage en ud af landsbyen.

Du er et skidt skidt menneske i samme grad som Hussein og Bin Laden. Du har sikkert heller ikke engang anlagt dig et overskæg her i Movember.
Puha, skam dig. :)
  
LOL
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 14:39
Kære venner.

Velvidende at nogle sikkert vil kalde det censur, har jeg besluttet mig for at lukke tråden. Konkurrencen er slut, og vinderen trækkes i denne uge. 

Vi glæder os til at annoncere vinderen, når denne er trukket.

Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 789
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu