recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - fra Denon til Audio-Technica ATH-M50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fra Denon til Audio-Technica ATH-M50

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: fra Denon til Audio-Technica ATH-M50
    Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 22:13
er sku lige nød til at dele min erfaring med mine nykøbte høretelefoner, gav 1100 kr for de her Audio-Technica ATH-M50 og synes de lyder bedre end mine daværende denon ah-a100 til 3500 kr. jeg er ikke lige den store nørd til at gå i detajler men kan sige så meget at bassen er federe og sang stemmer lyder bare bedre og ikke så indelukket som på mine denon.


kører med fiio e11 og lossless songs og ipod classic 160 gb, hører meget blandet fra pop, trance, dance, hiphop, rock.

lytter lige nu til my downfall med notorious big, alt alt for fed lyd så de bliver formentlig aldrig udskiftet.

så er rigtigt glad for mit køb, og kan kun varmt anbefale dem.

og de ikke engang tilspillet ligesom mine denon.













Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 22:37
har selv købt et par for en uge siden
selvom jeg har et rigtig godt stereo anlæg, så er det Audio-Technica ATH-M50 virkelig gode

er helt enig har aldrig hørt så god en bas i nogen høretelefoner
der er masser af bas i mange, men ATH-M50 levere bare bassen meget stram og naturlig
som et par rigtig gode gulvhøjtaler

et fund til de penge



Redigeret af xcardman - 25-Oktober-2012 kl. 22:38
Til top
Bruger udmeldt 11 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Januar-2012
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 11 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:41
ja det da lige før jeg overvejer at købe et par mere, til hvis de nu skulle gå hen og gå i stykker om 5-10-20 år :D

det vildt så godt de spiller til prisen, havde ellers kigget på nogen i den dyre ende til 5 gange prisen. men er stillet tilfreds nu så det jo bare super.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu