recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon 3312 og Pre-Amp forbindelser
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon 3312 og Pre-Amp forbindelser

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
killerbob Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Oktober-2012
Sted: Nuuk, Grønland
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér killerbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Denon 3312 og Pre-Amp forbindelser
    Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:11
Hej,

Jeg har en Denon 3312, og vil gerne bruge den til 5.1 sourround. Jeg har selvfølgeligt forbundet front og center højtalere til std. højtaler forbindelser bagpå, men mangler at få fat i de rigtige baghøjttalere. Desværre er vores stue således indrettet at det er ret svært at få kabler frem til et sæt baghøjttalere, og jeg tænker i trådløse baner.

Nu ser jeg at Audio Pro har et sæt LV2 højtalere, hvor man forbinder dem trådløse sender til USB, til en mini jack, eller til et sæt audio udgange.

Nu er spørgsmålet; hvis jeg forbinder den sender til det sæt pre-amp surround forbindelser der er på Denonen, kommer det så til at virke? Kan jeg regulere baghøjltaler vol. på Denonen, og harmonisere det korrekt i mit 5.1 setup?

På forhånd tak!

Bo


Redigeret af killerbob - 27-Oktober-2012 kl. 17:37
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu