recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Podcast på ATV2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Podcast på ATV2

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Podcast på ATV2
    Sendt: 01-November-2012 kl. 00:32
Hejsa Recordere Smile

Jeg ville lige hører om nogle af jer oplever samme problem som jeg.
Efter sidste opdatering til Apple Tv 2, synes jeg ikke rigtig podcast virker mere. Cry
De er ihvertfald ufattelig lang tid om at indlæse hvis de gør.
Apple tv 2 finder fint ud af at det er kommet nye podcasts men jeg kan ikke få lov at se dem.
Den står bare og indlæser og indlæser og indlæser uden den kommer igang.Disapprove
Disapprove
Er der nogen af jer der oplever dette også ? og hvis i gør er der nogle af jer der kender til en løsning eventuelt ? Smile

På forhånd tak

//Lars
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 08:59
dr´s podcast driller, de andre kører fint af hvad jeg har tjekket
Mvh

René
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 09:13
Har set flere So Ein Ding podcasts, uden problemer. Kører på ATV2 uden Jailbrake.
Til top
cvmoto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cvmoto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 09:16
Jeg har det samme problem - dog med min nyindkøbte Aple TV3 - altså den nyeste. Jeg har en 10mb forbindelse, og kan uden problemer se Youtube, Itunes koncerter i HD og Netflix. Intet problem. Jeg kan dog ikke se dr´s podcasts og i øvrigt heller ikke søge på Netflix.
Jeg synes jeg har læst noget om at det kan være routeren der er noget galt med. Jeg har en D-link router som eller kører upåklageligt. Håber nogle har et bud.
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 11:39
Jeg kan også fint se Netflix og YouTube, men Podcast's virker ikke.
Jeg har prøvet selvfølgelig fra Drs arkiver de duer slet ikke, og så har jeg prøvet LivingSmartTV, den
virker heller ikke for mig, jeg sidder på 30 mb linje.

Med hensyn til ATV3 har jeg læst at hvis du kører kabel, skal du prøve at kører den på WiFi istedet :)
men det kan jeg desværre ikke på ATV2 :-/
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2012 kl. 12:20
Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/

Redigeret af Zhooter - 01-November-2012 kl. 13:29
Til top
cvmoto Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 01-November-2012
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cvmoto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Zhooter Zhooter skrev:

Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/
Tak for tippet Zhoter. Din ide med at benytte min ATV3 via wifi i stedet for kabel virkede med det samme. Så slipper jeg også for at kontakte DR, som oraklerne i Fona foreslogLOL
Til top
Claus L Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus L Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 21:04
Kan fortælle min ATV3 der er forbundet via kabel også har problemer med DR's Podcast's.
Ud med kablet of forbind ATV3 via WiFi ..... så kører det igen!!!! Tror der sneget sig en "bug" ind i Apples sidste IOS update som har gjort Ethernet delen lettere dysfunktionel Confused 
Til top
Zhooter Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 93
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zhooter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af cvmoto cvmoto skrev:

Oprindeligt skrevet af Zhooter Zhooter skrev:

Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/
Tak for tippet Zhoter. Din ide med at benytte min ATV3 via wifi i stedet for kabel virkede med det samme. Så slipper jeg også for at kontakte DR, som oraklerne i Fona foreslogLOL


Ingen problem :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu