recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox Headset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox Headset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox Headset
    Sendt: 03-November-2012 kl. 14:48
Jeg søger et Headset til xboxen, men ved sku ikke så meget om det, har læst lidt forskellige anmeldelser og artikler.
Umiddelbart synes jeg det lyder som nogle surround hørebøffer, men hvis der er nogler der har noget personlig input ville det være fantastisk? :-)
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:22
Jeg har hørt meget godt om Turtle Beach. De har lavet nogen surrond. Jeg har ikke selv nogle, men har bare læst mig frem til at det skulle være the shit..
Til top
khougaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 16-Februar-2008
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér khougaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2012 kl. 18:50
Ja, det kan jeg også læse, så er ved at kigge lidt grundigt på et TB x500 :-)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu