recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - App til VOIP / SIP (telefoni)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

App til VOIP / SIP (telefoni)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: App til VOIP / SIP (telefoni)
    Sendt: 04-November-2012 kl. 21:26
Er der nogle bud på en god (helst gratis) sip-klient som kan køre på en iPhone 4? Klienten skal koble op mod en Asterisk-server med SIP.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 18:02
Jeg har brugt Acrobits Sip Softphone på mine iPhones, og det fungere fint.
Det er desværre ikke gratis, og det koster også lidt at få åbnet for G.729 codec, som er godt at bruge hvis man ikke er på Wifi.
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 19:55
Jeg bruger pt. også VoipBusters egen app, den virker også fint, men kræver at man har konto hos dem.
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 21:26
Du vil sikkert kunne bruge "3CXPhone - Voip / SIP Softphone" som er god og gratis.

Jens
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 22:12
Jeg kigger nærmere på 3CXPhone og sekundært Acrobits - VoipBuster er ikke en mulighed da det ikke drejer sig om en konto hos dem. Tak for forslagene.
Til top
svsommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Oktober-2006
Status: Offline
Point: 1151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svsommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:14
jeg bruger https://www.voipstunt.com/dashboard
den giver du 12eu for 120dag fritrafik
og den virker ok den er nok meget som voipbuster
men det er til en Android


Redigeret af svsommer - 29-December-2012 kl. 16:15
Mvh
Svsommer
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 16:39
@svsommer: Jeg har i forvejen en SIP-konto, så det er blot en app til at koble på den SIP-konto fra en mobil jeg søger - det virker som om voipstunt er en service for sig selv?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 23:04
Jeg bruger Acrobits Softphone, da min udbyder, Fonet, har en vejledning til opsætningen.
Derfor har jeg ikke prøvet andre, og lydkvaliteten synes jeg er i orden med Fonets indstilinger.

Man kan optage samtaler med Acrobits Softphone, det kan man vist ikke med alle.



Redigeret af Brixen - 29-December-2012 kl. 23:05
Venlig hilsen
KB
Til top
smarken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-April-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smarken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2013 kl. 23:14
Linphone.org har gratis klienter til Iphone & ipad (samt windows, linux, mac og android).

Oveni man kan oprette et gratis sip id
Selv har jeg kun prøvet linux og windows klienterne og de fungerer glimragende :)
(glimragende = sammentrækning af fremragende og glimrende ;-) )

http://www.linphone.org/
http://www.linphone.org/eng/linphone/register-a-linphone-account.html

Redigeret af smarken - 18-April-2013 kl. 23:15
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu