recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbox eller PS3 samt mulig samarbejde med Win8 MCE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbox eller PS3 samt mulig samarbejde med Win8 MCE

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tstampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbox eller PS3 samt mulig samarbejde med Win8 MCE
    Sendt: 09-November-2012 kl. 07:55
Hej...
 
Vi er ved at have en datter i alderen, hvor hun begynder, at stifte kendskab til behovet for diverse elektronik. Derfor overvejer jeg, om der evt. skal investeres i en spillekonsol i huset. Samt hvilke muligheder der opstår hermed også på transmissionen af tv-signaler/film i huset...
 
Men:
  1. Skal det være en Xbox eller PS3? Eller skal man vente ca. 1 år e.l. på en ny model?
  2. Kan Xbox benyttes sammen med det nye Win8 og evt. styres som HTCP/Recorder?
  3. Hvad er et must af perifært udstyr (bevægelsescensorer, trådløse controllere o.l.)
  4. Hvilke(n) model(ler) skal/bør jeg tage i min overvejelse mht. hardware og er der evt. "faldgruber"
  5. Skal man købe nyt eller brugt? og evt. kigge efter her...
  6. Skal den evt. være "hacket" eller skal man gå langt udenom disse?

Jeg ønsker ikke, at starte en mindre "krig" mht. entusiaster, men få belyst åbenbare fordele/ulemper ved de forskellige opstillede 2 muligheder.

Og de af Jer, som har afprøvet mulighederne mht. Win8 vs. Xbox må endelig gerne melde ind. Om der åbnes nye muligheder i.f.m. et samspil her eller.... Så man evt. kan spare et tv-tuner modul til WIN8 MCE.
 
P.S. Dette emne krydser lidt to forummer, men valgte at ligge den her....
Med venlig hilsen



Thomas Stampe
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu