recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Skjult" Stuebio - nu med nye muligheder...
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Skjult" Stuebio - nu med nye muligheder...

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 18:45
Tak for jeres tips! Gode bud... Jeg har været omme og se lidt nærmere på det i dag, og lige tror jeg at jeg vil gå efter at undgå fræsning. Der hvor de 2 baghøjttalere vil blive placeret, er der vist muligt at føre kablet tæt ved fodpanelerne, så det vil blive meget lidt synligt. Henne ved endevæggen ved tv/lærred/hifi håber jeg lige nu at finde en diskret løsning langs væggen ude i siden. Det er planen pt... Og det sparer jo en del ekstra arbejde med væggen også ;0)

Jeg er også kommet til at tænke på hvor det optimale vil være at placere routeren!? Skal det være tæt ved det øvrige hifi eller hvad gør I andre? Jeg har heldigvis både et loft ovenpå og en kælder, så det bør være muligt evt at trække kabler rundt, hvis det er nødvendigt... Atv2 vil jo nok ha' det bedst af en kablet læsning tænker jeg...
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2012 kl. 22:37
Kablet løsning - ikke læsning! ;0) stupid iPhone ... ;0)
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-November-2012 kl. 19:44
Nogen der har nogen bud på en god value for money projektor!? Har tænkt en del på optoma hd 23, men er der evt nogen jeg har overset? Skal man i øvrigt stadig trække i-net kabler i dag?, eller man satse på det meste trådløst!? Hvad gør i?
Til top
staalorm Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 25-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér staalorm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 20:53
Oprindeligt skrevet af Cableguy Cableguy skrev:

Nogen der har nogen bud på en god value for money projektor!? Har tænkt en del på optoma hd 23, men er der evt nogen jeg har overset? Skal man i øvrigt stadig trække i-net kabler i dag?, eller man satse på det meste trådløst!? Hvad gør i?

hey har hørt godt om denne her:

http://www.dustinhome.dk/product/5010656679/benq-projector-w1070-full-hd/?s=c&c=1#intcmp=con_con
 
Der er et fransk reveiw af den her (link google translated)
http://translate.google.fr/translate?sl=fr&tl=en&js=n&prev=_t&hl=fr&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.audiovideohd.fr%2Ftests%2F344-Benq-W1070-0.html

btw hvis jeg var dig vil jeg sætte projektoren op ude i gangen i en kasse med udluftning. og og lave et lille hul i væggen ind til stuen.
117", Atmos & DTS-X.
- Kan man leve uden en biograf derhjemme??? :D

Se mit projekt her:
staalorm's bif
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 21:13
Havde faktisk godt set den der 1070'er et sted... Ganske fin. Det der nok få mig til at springe fra er nok det temmelig høje støjniveau. 33 db er altså ret meget... 
Til top
izzap Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2011
Status: Offline
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér izzap Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 09:37
Bruger selv en EPSON TW3200 http://goo.gl/fl2Di

Er meget godt tilfreds med billedet. Den støjer nærmest ikke i ECO mode, men er stadig lysstærk.

Det eneste minus jeg har på den, er at den fylder ret meget. Men ellers et rigtig godt køb
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2012 kl. 10:59
For at svare på dit andet spørgsmål. Ja kabler er og bliver det bedste fremfor trådløst og træk dem gerne før alle møbler osv kommer op og stå. 

Routeren har jeg stående i vores skab i tv bænken, da der er så meget udstyr efterhånden som kræver internet. Fra den går der så et kabel ind i soveværelset, hvor på der er sat en switch der smider kabler ud til de andre værelser. Alt trukket med cat 5e eller cat6 kabler for gigabit lan.

Kabler kan sagtens trækkes pænt uden at skulle i gang med at fræse væggene op. Selv om skjult giver pæneste resultat.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Cableguy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-Januar-2009
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cableguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2012 kl. 23:10
Uha... den virker faktisk rigtig lækker den fætter der... :o) Et niveau op fra Optoma HD23 ser det ud til...og mere lydløs! - har dog også lige et MEN... den er jo kæmpe stor! ;o) Så meget for den WAF!

Hvad gør andre der har den her? den er jo meget svær at gemme væk, især i loftet hvor jeg havde tænkt mig...

hmmmm....!???
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu