recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix indhold
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix indhold

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pirart Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 01-November-2010
Sted: 57
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pirart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix indhold
    Sendt: 21-November-2012 kl. 20:11
Jeg har været på Netflix siden de åbnede.

Det fungerer fint og uden problemer. Kvaliteten er spiselig - nogle vil sige den kunne være bedre, men den er ok for mig. Prisen er også i orden.

Jeg er også indforstået med at jeg ikke får de nye film, men må vente 2-3-4-5 år på dem. Det har jeg heller ikke noget imod, prisen taget i betragtning.

Men når alle roserne er uddelt, spørger jeg;  I.o.m. at Netflix primært skubber ældre film ud over rampen, hvordan kan det så være at kataloget af ældre film ikke er større?  

Hvor er Bourne trilogien?  Hvor er Ørnereden og Det beskidte Dusin? Hvor er danske film som Naboerne eller Det Tossede Paradis? Hvor er Pasolini´s og Truffaut´s film? Hvor er f.eks temmelig gamle engelske serier som Når Mænd er Værst, Mapp og Lucia og Yes, Minister?

Nuvel, jeg skriver ikke for at brokke mig og jeg har nydt mange gode gensyn med ældre film og serier, men jeg kunne godt tænke mig at Netflix ville annoncere hvordan og i hvilken hastighed de vil opdatere deres katalog. Kommer der 50? 500? eller 5000 nye katalognumre om måneden eller om året?

Vi ved,  der kommer flere udbydere imorgen. Hvis deres teknik og kvalitet er af samme gode standard som Netflix´s, så er parametret kun kataloget. 

Derfor spørger jeg Netflix; kommer der flere eller kommer der MANGE flere titler i kataloget?








Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu