recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af quadrago quadrago skrev:

Jeg mener ikke det er helt meningsløst at ville optage fra Netflix. Jeg ville da egentlig gerne vide om jeg måtte optage film på computeren og tage den med i sommerhuset. Sådan som det ser ud nu, kommer Netflix til at overtage al film- og seriekiggeri hos os, også upåagtet af om det er tilladt at downloade deres indhold. Jeg troede egentlig bare at Netflix ville blive sidestillet med tv-udbydere.
Nej du kan sammenligne netflix med Youbio, Viaplay, mv.. Hvis du læser deres betingelser er kopiering også der, i større eller mindre grad, ulovligt i forhold til den aftale der er indgået. 


Redigeret af Stenholt - 29-Januar-2013 kl. 18:30
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 13:30
lettet lige efter dene trod men kan se mit svar er det samme som rasmus men som lovet får i da også det 

12. februar 2013 
Kære Tobias Lauridsen 
Tak for din henvendelse af 28. november, jeg beklager det sene svar.  
Som udgangspunkt er det tilladt at tage digitale kopier af værker som f.eks. film til personligt brug, dvs. til brug for dig selv og din husstand. Dette kræver dog, at værkerne er 
gjort tilgængelige for almenheden med ophavsmandens/rettighedshaverens tilladelse. 
Værkerne kan f.eks. være tilgængelige for almenheden via internettet eller et tv-signal.

  
Værker som tilgængeliggøres gennem tjenester som Netflix eller Spotify er ikke tilgængelige uden et abonnement eller lignende. Ved oprettelse af et sådan abonnement indgås oftest en aftale mellem bruger og tjeneste om, hvilke regler der gælder for brugen af 
indholdet på den pågældende tjeneste. Hvorvidt det er tilladt kopiere tjenestens indhold 
afhænger af denne aftale.  
Med venlig hilsen 
Nicholaj Meno Alstrøm 
Medier & Idræt 


Redigeret af tobiasl - 12-Februar-2013 kl. 13:30
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu