recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med WPA2 Enterprise og mine gadgets
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med WPA2 Enterprise og mine gadgets

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Maunus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2010
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maunus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med WPA2 Enterprise og mine gadgets
    Sendt: 27-November-2012 kl. 18:36
Jeg bor et sted med et større trådlåst netværk sat op.. og jeg er ved at få fucking lange løg af det lort..
Netværket er sikret med WPA2 Enterprise

Jeg har en pioneer forstærker, et Panasonic fjernsyn, en playstation 3, et apple tv og en time machine jeg gerne vil have på netværket men al dette kan jeg desværre ikke få på :(

Det er sådan at når vi skal på med kabel skal vi skrive en lille command i terminalen (på mac) som gør vi logger ind.. Hvis vi skal på med trådløs så logger vi bare ind med brugernavn + kodeord..

er der en som kan forklare mig hvad jeg skal købe for at få mine ting på nettet? Problemet ligger (så vidt jeg ved) i at mit udstyr ikke har software til at kunne tilgå et WPA2 Enterprise netværk?

Jeg tænker problemet kan løses ved at sætte en router/switch op og så lade den stå for software delen med det log ind jeg har - derefter kan den enten sende et nyt signal ud som ikke er sikret med WPA2 Enterprise eller også skal mine ting bare kunne komme på med kabel til boksen..

Nogle forslag? Jeg er virkelig træt og ked af at gå hver dag og se på alle de mange penge jeg har brugt på det udstyr som ikke virker her hvor jeg bor :( 
Til top
Maunus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Marts-2010
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Maunus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-November-2012 kl. 17:52
tror sgu jeg fik det til at virke. købte en lille route som jeg har sat på :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu