recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - WD Tv live kan stadig ikke se NAS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

WD Tv live kan stadig ikke se NAS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
genmus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-November-2012
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér genmus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: WD Tv live kan stadig ikke se NAS
    Sendt: 29-November-2012 kl. 18:18
Jeg har netop investeret i to stk af de nye WD TV Live, som kan se Netflix fra starten, og det virker helt fint.
Meeen ligesom så mange andre kan jeg kun se diverse tændte computere på det interne MBit netværk og overhovedet ingen af de mange andre ting på nettet, deriblandt  4 stk nas-servere af forskelligt mærke samt en dreambox, Tv osv.
 
Det underlige er, at jeg har to ældre WD TV Live, som bare plugges i og så kan jeg se hele molevitten. Det samme gælder for en Boxee Box, som også straks finder alt.
 
Jeg har ikke sat faste adresser, men kører på automatisk - alt sammen under samme Workgroup.
 
Har prøvet med reset, opdateringer osv. men intet virker og det er meget frustrerende. Gider ikke begynde at sætte faste adresser op på en masse forskelligt equipment i huset på grund af dette - især ikke når det ellers virker perfekt
 
Så hvis jeg skal se på noget på mine servere, må jeg hver gang skifte den nye WD Tv Live ud med den gamle og så kører det - men så er der til gengæld intet Netflix
 
Please help  
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu