recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO: Gratis periode - eller?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO: Gratis periode - eller?!

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 11:44
Det har jeg ikke set nogen skrive, men de skriver ofte køb 3 og betal for 2, eller betal kun for den dyreste vare.
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 11:45
Står der ikke oftest: Køb 2 og betal kun for den dyreste?
 
Uanset hvad gør det det vel ikke lovligt for HBO!
 
Dog et fint tiltag at de alligevel gør det gratis. Jeg prøver det i hvert fald af. Jeg kan jo også se det på mit TV da jeg har et mediecenter koblet til :-)
 
BS
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2012 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af zulfo zulfo skrev:

 
Min klage går, som de andre nævner, på at jeg får et tilbud om noget gratis - under forudsætning af at jeg binder mig i 6 måneder, og derfor kommer til at betale for 5 måneder - så er der lige som ikke noget "gratis" længere.
 
Min klage til forbrugerombudmanden gik på HBO's brug af ordet "gratis" når det samtidig forudsætter abonnement, ikke noget med Airplay eller andet Æblehejs.
Er det anderledes end alle mulige andre reklamer hvor der står: "Køb 2 og den 3. gratis" eller "Køb 2 og få den billigste gratis"?
 
Det er vist ret sjældent at nogen butikker skriver noget med ordet "gratis" - rigtig mange butikker har fundet ud af at man skal passe på sit ordvalg.
 
Der er også en grund til at forbrugerombudsmanden har skrevet som han har (i forbindelse med Telesektoren) at man ikke må forudsætte at noget er gratis af at der skal tegnes et abonnement.
 
Men SKULLE der være nogen der gør det samme som HBO, så er det i min verden HELLER ikke i orden - så at andre gør det, berettiger ikke HBO til at gøre det samme (hopper du også ud fra Storebæltsbroen fordi nogen andre gør det!?! Wink )
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:18
Jeg har netop fået en bekræftelse på, at mit abonnement er opsagt, men nu står der så i deres mail, at de netop har valgt at forlænge deres prøveperiode indtil den 28/2. Ser ikke ud til, at de er helt klar til at gå public endnu.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg har netop fået en bekræftelse på, at mit abonnement er opsagt, men nu står der så i deres mail, at de netop har valgt at forlænge deres prøveperiode indtil den 28/2. Ser ikke ud til, at de er helt klar til at gå public endnu.
Den har jeg også lige fået.
Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal stoppe, eller ikke. Som det er nu, hvor jeg ikke kan se det, på nogen af mine maskiner, så kan jeg ikke bruge det. Men hvis de får Airplay, eller en APP ved Apple, så er det noget andet. Og så får andre tv, end kun Samsung og LG. Helst Panasonic.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 16:29
Jeg overvejer også om jeg skal stoppe eller blive en måned mere. Vi har indtil den 31. til at finde ud af det, og jeg får ny Samsung BD-afspiller den dag, så hvis der viser sig at være en app til den, så fortsætter jeg en måned mere, ellers skrider jeg.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 19:21
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Jeg overvejer også om jeg skal stoppe eller blive en måned mere. Vi har indtil den 31. til at finde ud af det,
 
Jeg opsage mit abonnement allerede d. 2. jan. efter få dages prøve. Og fik mail retur d. 4. jan at det ville blive opsagt med øjeblikelig virkning. Men det kan stadigvæk ses.
Og fik så mail d. 25. januar:
Forlængelse af din omkostningsfrie prøveperiode
Vi har valgt at forlænge din prøveperiode så du nu kan benytte vores
tjeneste helt uden omkostninger i yderligere en måned. Du skal blot
opsige dit abonnement inden
d. 28. februar 2013
for at undgå at
binde dig yderligere.

Er min e-mail anderledes på det punkt?
 
Mvh JørgenT
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 08:43
I min mail står der sådan her:
"Vi vil gerne informere dig om, at vi har valgt at forlænge prøveperioden, så vores tjeneste nu kan benyttes helt uden omkostninger i yderligere en måned. Abonnementet skal blot opsiges inden d. 28. februar 2013 for at undgå yderligere binding. Før denne dato vil der også være mulighed for at vælge mellem et 6 måneders abonnement til 79kr/mdr. eller et nyt månedligt abonnement til 129 kr/mdr. med én måneds opsigelse.

Såfremt du ønsker at fortryde din opsigelse af HBO Nordic, venligst kontakt vores kundeservice før d. 31. januar, så hjælper de dig. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores kundeservice nederst i mailen."
Til top
Michael404 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-December-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michael404 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 12:28
Hvad kører i HBO Nordic på?  Har WDTV og pt. er det ikke lykkes at få til at virke.
Ang. Abb. har jeg modtaget en "værdi-kupon" som skal indløses inden 31/1-13  men binder man sig dermed til deres abb. ? Og derved vil have det ovennævnte bøvl. For syntes ikke der står noget om man binder sig, men det kommer måske senere i registeringen.
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:34
Du binder dig ikke, hvis du når at opsige inden den 28/2.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu