recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Appletv 2. gen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Appletv 2. gen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Appletv 2. gen
    Sendt: 19-December-2012 kl. 10:30
Har sådan en til salg.
Emballage haves.
Og den befinder sig i Helsingør.
Forholder mig retten til ikke at sælge, hvis ikke prisen er den rigtige.
Har set at de går for ca. 1000-1400 kr. på dba. 
Så hvis jeg nu siger hbo 900 og en slå til pris på 1007 kr er der så nogen der vil give den et kærligt hjem?
Vil allerhelst have den hentet da jeg ikke lige har et posthus i nærheden.. Evt kunne vi mødes på halvvejen.
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 397
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sodaha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Vil allerhelst have den hentet da jeg ikke lige har et posthus i nærheden..
 
FYI: Posthuset ligger inde på Kvickly.


Redigeret af sodaha - 19-December-2012 kl. 11:47
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2012 kl. 12:43
Ja det er korrekt, men nu er det ikke lige rundt hjørnet fra mig...
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 00:16
Stadig til salg! Kom glad :)
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2012 kl. 13:33
Hej JayKay

Det er ikke fordi jeg skal skrive noget som afskrækker folk og som bare er for at høvle på din auktion. Det er rigtigt at 2. gen af ATV er blevet solgt dyrt pga. den kan jailbreakes, men efter Raspberry Pi er kommet som er meget billigere er interessen faldet for ATV. Jeg tror derfor at på et forum som recordere skal du ikke gøre dig alt for store forhåbninger om at sælge til så høj en pris. Forsøg evt. med DBA i stedet.

Held og lykke med salget :)

/Ulrik
Til top
AlexCCC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexCCC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 05:26
Hej Jaykay
Idet du ikke har skrevet "solgt" antager jeg at du stadig har enheden.
jeg vil gerne byde 800 kr. hvis vi kan handle i løbet af idag (er selv optaget søndag og de efterfølgende dage)
er fra midtsjælland og vil gerne mødes midtvejs (Lyngby?)
 
nb. du skriver du har emballage men jeg antager også du har kvittering eller alternativt vi kan laver en håndskrevet salgsaftale med serienummer.
mvh
Alex
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 22:10
Hej alle sammen. Jeg har besluttet ikke at ville sælge alligevel.
Men til en orientering kan jeg oplyse at der kom bud på 1000 kr.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2012 kl. 22:28
Solgte mit for 14 dage siden for 1200,-. Køber var interesseret i flere til den pris, hvilket jeg desværre ikke kunne tilbyde. Kan man fjernbetjene Rasperry med en remote evt. mobilen?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu