recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 3D og PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

3D og PS3

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
multix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2006
Sted: Skive, Danmark
Status: Offline
Point: 2264
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér multix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 3D og PS3
    Sendt: 05-Januar-2013 kl. 23:31
Hej

Har fået mig sådan en svend af et tv Samsung 8005 og i den forbindelse vil jeg afprøve 3D funktion på min PS3 men kan bare ikke få det til at virke :-(

Har været inde på skærminstillinger og prøve at opsætte hdmi som man skulle gøre og derved også se/vælge 3D.

Ps3 er tilsluttet min receiver pansonic sa-xr59 med hdmi og derefter fra receiveren op til tvet ligeledes med hdmi.

Håber der en der ude som kan hjælpe mug med hvad det er jeg gør galt :-)
Til top
maagren Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér maagren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 00:05
Er receiveren ikke en ældre sag? Jeg mener ikke den understøtter 3D. Kør HDMI direkte fra PS3 til tv'et og se om det ikke virker.
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
Til top
3000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2007
Sted: SORØ, DK
Status: Offline
Point: 1406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 3000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2013 kl. 00:30
det er fordi din receiver ikke har HDMI 1.4 og dit kabel skal os være 1.4

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu