recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SUPER HD på Netflix i Danmark allerede nu (sksl ik

 Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 10:21
Prøv lige at slå opskalering fra på PS3 med DVDen og sammenlign igen.
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:05
Netflix forvirrer forbrugerne med selvopfunden HD-standard

Lidt om SUPER HD her

http://www.forbrugerelektronik.dk/nyheder/nyheder/article/netflix-forvirrer-forbrugerne-med-selvopfunden-hd-standard/

Redigeret af mich61 - 22-Februar-2013 kl. 19:18
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Netflix forvirrer forbrugerne med selvopfunden HD-standard

Lidt om SUPER HD her

http://www.forbrugerelektronik.dk/nyheder/nyheder/article/netflix-forvirrer-forbrugerne-med-selvopfunden-hd-standard/

Jeg får ikke noget ud af dit link.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Netflix forvirrer forbrugerne med selvopfunden HD-standard

Lidt om SUPER HD her

http://www.forbrugerelektronik.dk/nyheder/nyheder/article/netflix-forvirrer-forbrugerne-med-selvopfunden-hd-standard/


http://www.forbrugerelektronik.dk/
Mvh
Flemming Larsen
Til top
mich61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 826
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mich61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:18
Jeg kan ikke gøre for at Recordere.dk ikke kan lave et link automatisk, men lige nu fungerer den manuelle funktion ikke, klip og klistre :-)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Jeg kan ikke gøre for at Recordere.dk ikke kan lave et link automatisk, men lige nu fungerer den manuelle funktion ikke, klip og klistre :-)

Ja, det kender jeg alt til.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joern.loenborg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af mich61 mich61 skrev:

Jeg kan ikke gøre for at Recordere.dk ikke kan lave et link automatisk, men lige nu fungerer den manuelle funktion ikke, klip og klistre :-)
Hvad mener du? Prøv her.
Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 10:58
Jeg ved godt der stadig er et langt stykke vej op til blu-ray kvalitet. Men har nu ikke oplevet kvaliteten er blevet dårligere mens vi har siddet og brugt netflix, eller også har jeg hvert fald ikke lagt mærke til det. 

Har i andre det? 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Jens Thomsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 136
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 15:52
Jeg har oplevet skift i kvaliteten undervejs. Men det har jo udelukkende med forbindelsen at gøre. Da jeg kører trådløs forbindelse, så er min afspiller naturligvis også følsom for "støj" fra andre netværk, og en sjælden gang imellem kan det betyde, at kvaliteten går ned og op igen undervejs i en film. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 131415
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu