recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - udenlandst serie streamer service
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

udenlandst serie streamer service

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: udenlandst serie streamer service
    Sendt: 11-Januar-2013 kl. 09:30
Hej.
 
Jeg er på udkig efter streamning service hvor man kan købe adgang til de nyeste serier m.m.
 
Netflix, HBO m.m. mangler jo indhold og de nyeste sesoner.
 
Nogle der ved om, der findes en udenlandsk service, der tilbyder det hele. Det gør ikke noget, at der ikke er undertekster.
 
På forhånd tak.
Til top
hitolaus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hitolaus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:24
Altså du får ikke nogen Subscription VOD service med det nyeste indhold ... hverken dansk eller udenlandsk. Jeg fatter ikke helt hvorfor nogle folk tror, at de kan det (you get what you pay for ;-)) 
Hvis du er villig til at betale per-content, så kan du jo bare lave en amerikansk iTunes konto og få adgang til det nyeste indhold derfra. Bruger det selv på mit Apple TV og det spiller maks.

Google "amerikansk itunes konto" og du vil finde en del guides.
Jakob Hilarius Nielsen
Mine Plex Plugins: DR-TV, TV3Play
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 16:52
HBO mangler ikke indhold. De har de seneste afsnit af deres egne serier.

Der findes Hulu Plus, men de har ikke alt.
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2013 kl. 08:55
Tak for input.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu