recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Access point med switch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Access point med switch

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Access point med switch
    Sendt: 15-Januar-2013 kl. 12:25
Hola..

Lidt inspireret af en anden tråd, så tænker jeg lige på om det var dumt at nu købe en Switch Netgear prosafe GS105 og ikke et Access point med switch indbyggede ?

Nu har jeg efterhånden får en del " Atv3, Oppo 103, Dune HD D1 " som gerne vil på nettede og da de står i den anden ende af Wifi'en og har stort set ikke noget signal der, kunne dette godt være min mulighed Smile

Men hvilken en skal man gå/lede efter i mit tilfælde ?? Confused
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:19
Switch (uden AP) og kat. 5e (mindst) kabel LOL
 
Da jeg synes at kunne læse, du allerede har et Wifi net, men at det bare ikke når så godt ud i den ende dit udstyr står i, så kig efter en Bridge eller Extender. Er der ikke porte nok i den du finder, så tilføj en Switch til samlingen.
Til top
kfcofir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2006
Sted: Holbæk
Status: Offline
Point: 635
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kfcofir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2013 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Switch (uden AP) og kat. 5e (mindst) kabel LOL
 
Da jeg synes at kunne læse, du allerede har et Wifi net, men at det bare ikke når så godt ud i den ende dit udstyr står i, så kig efter en Bridge eller Extender. Er der ikke porte nok i den du finder, så tilføj en Switch til samlingen.


Har en Switch Wink men tænkte det kunne man vel samle og kun have et " ting " der tog sig af alt dette + gav et bedre trådløs signal .. ( Ipad, mobil mm )
En masse HiFi ( Bip biiiip) jeg ikke har tid til at sætte mig ind i :O(
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu