recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Film fra hhd?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Film fra hhd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Film fra hhd?
    Sendt: 24-Januar-2013 kl. 22:59
Hej folkens

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der var mulighed for dette.

Jeg vil gerne have en løsning når jeg skal se film

Alle mine film ligger på min eksterne HHD. 

Normalt sætter jeg den den til min mac og så en thunderbolt til hdmi og hdmi til tv. Og bruger så minjack til phono til lyden.

Er der en mulighed der kan afspille filer som .iso .img .avi og .mkv over hdmi som kan være sat til min forstærker konstant? Som en bluray afspiller med alle filmene liggende på sig?

Jo billigere des bedre :D
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 23:59
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Hej folkens

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der var mulighed for dette.

Jeg vil gerne have en løsning når jeg skal se film

Alle mine film ligger på min eksterne HHD. 

Normalt sætter jeg den den til min mac og så en thunderbolt til hdmi og hdmi til tv. Og bruger så minjack til phono til lyden.

Er der en mulighed der kan afspille filer som .iso .img .avi og .mkv over hdmi som kan være sat til min forstærker konstant? Som en bluray afspiller med alle filmene liggende på sig?

Jo billigere des bedre :D

Pas på med hjemmelavede forkortelser.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu