recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Macbook pro CTO pris?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Macbook pro CTO pris?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tnrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2012
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Macbook pro CTO pris?
    Sendt: 11-Februar-2013 kl. 20:54
Hej

Jeg har en macbook pro CTO 15" 2,2. 2GB ram 160gb HD 7200 glossy skærm, som jeg gerne vil sælge.
Den er 5 år gammel, meget velholdt, org emballage mfølger og kvittering haves. Har ingen problemer haft med den og den kører stadigvæk upåklageligt. Batteritiden kunne dog godt være bedre..
Hvad mener I at jeg kan få for den?

På forhånd tak.
Til top
basholm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 20-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 301
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér basholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:46
Hej

Jeg vil tro mellem 2500 og 3500 kr.


MVH

Tommy
Til top
opzouten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 907
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér opzouten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 22:53
500-1000 kr men der skal nok være nogle apple fanboys der vil give mere. 
Til top
ThomasP Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasP Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 10:47
Hvad mener du med CTO og glossy screen? MBP fra 2008 havde normalt mat skærm.

Nyt uoriginalt batteri kan købes i UK for 200-300 kr.

Redigeret af ThomasP - 12-Februar-2013 kl. 10:48
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 11:35
CTO = Configured to order

Venlig hilsen
KB
Til top
tnrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2012
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 12:58
CTO og glossy skærm er det der står på ordre bekræftelsen. Den er sikker mat, som du skriver da der ikke er noget genskær. Nogle der vil byde på den?
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af tnrecordere tnrecordere skrev:

CTO og glossy skærm er det der står på ordre bekræftelsen. Den er sikker mat, som du skriver da der ikke er noget genskær. Nogle der vil byde på den?

Måske LOL
Kan du dumpe et billede af den ?
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
tnrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2012
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2013 kl. 19:23
Her er et par billeder, den kører OS X lion 10.8.2
Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BeoBrian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 21:30
1500,-
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
tnrecordere Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-Marts-2012
Sted: KBH
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tnrecordere Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 22:07
1500 er for lidt, havde tænkt en pris på omkring 2600 var rimelig.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu