recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: Hardware til et helt nyt build
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: Hardware til et helt nyt build

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Valdimarsson Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2010
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valdimarsson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: Hardware til et helt nyt build
    Sendt: 13-Februar-2013 kl. 10:58
Jeg mangler så at sige alt, da jeg stoppede med at bygge pc'er for mange år siden. Nu er det begyndt at krible i fingrene igen.
Her er listen over ting jeg mangler:

Skærm - Samsung 22" LED skærm (eneste rigtige krav er at, det skal være Samsung og min. 22")
Tastatur - Logitech Illuminated Tastatur (USB)
Processor - Skal passe til Socket LGA1155 (min. i5-3350P)
SSD - Samsung 840 Pro Series MZ-7PD128 128 GB
Grafikkort - Gigabyte N65TOC-2GI 2GB (eller bedre)
PSU - Corsair CX430M
Kabinet i org. kasse (uåbnet) - Fractal Design Define R3 - Polarhvid (arctic white)
Bundkort i org. kasse (uåbnet) - ASUS P8Z77-V LX2
Ram i org. kasse (uåbnet) - Corsair Vengeance 2 x 4 GB

De tre ting, der står som uåbnet er fordi jeg ønsker dem helt nye, og hvis de ikke er i uåbnet kasse, vil jeg hellere købe nyt.

Ingen af delene behøver at være præcis dét jeg har skrevet. Hvis folk har noget endnu bedre, men i samme prisklasse, så er jeg også villig til at regne ud, om det kan bruges ;-)

Samlet pris hos Proshop: 7076 kr.



Redigeret af Valdimarsson - 14-Februar-2013 kl. 10:32
HP Envy 15-1190eo - i7 - radeon 5850 (defekt touchpad) Sælges højestbydende
Synology ds211j - 4tb
HTPC (diy) - Asrock E350M1/USB3 - 4gb ram - Thermaltake Element Q - Openelec 2.99.2
HDHomeRun HDHR3-EU
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu