recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Blackbox"/Kamera i bilen..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Blackbox"/Kamera i bilen..

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NiklasDahl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 27-Oktober-2011
Sted: Vordingborg
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NiklasDahl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: "Blackbox"/Kamera i bilen..
    Sendt: 13-Februar-2013 kl. 22:13
Er der nogen herinde som kender til de der "blackbox" kamera til bilen.. ?

Jeg leder nemlig efter et lille og diskret et, som kan side og ikke være særlig iøjenfaldende.
Som også kan sættes til en ekstern 2.5" hdd. så man ikke skal slette på sd kort hele tiden.

Som en ekstra bonus, kunne det også være fedt hvis man kunne sætte det til, at vise det som kameraet ser, nede på ens radio med et video stik af en art..

Er der nogen som ved om det findes. ? 
Måske endda et link. eller noget tilsvarende ??
Take What You Can - Give Nothing Back !
Til top
aalestrup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 07-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 19
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aalestrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 11:33
Jeg har netop lige købt et kamera til bilen, men er blevet skuffet. 

http://www.rollei-bullet.com/typo3/index.php?id=bullet-5s-outdoor-edition0&L=3#/0

Det tager super billeder i fuld 1080p 175grader... De skriver at det kan optage i 4 timer, men for det kamera jeg har købt er tiden kun 40 minutter. Lyden på optagelserne den er meget dårlig. 

DET ER IKKE MULIG OPLADE KAMERAET NÅR KAMERAET OPTAGER ? 

Så i bilen skal kan du optage 40 minutter og derefter skal du slukke kameraet og sætte UBS laderen til og vente i godt 2 timer inden den igen kan klare de næste 40 minutter. 

Det er mulig at der kan findes en løsning, men producenten vil ikke medvirke. De siger bare NEJ.

Så måske skal du ikke kikke denne vej, hvis det skal virke mere end 40 minutter ad gangen.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 11:54
Jeg er selv på udkig efter et lille kamera til bilen, da jeg oplever mystisk hærværk i form af at der blir' hældt ildelugtende væske i friskluftindsugningen.
 
På GO'morn TV viste de et lille kamera til 10$, som kunne det vi efterlyser. Har også fundet kameraet på amazon.com, men de sender det ikke til DK.
 
Tilsvarende har de også "Dash Camera" på amazon.co.uk, men her er priserne noget højere, og det lille billige har de ikke.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 12:02
Det kan jo gøres med en Inverter, så det får ladestrøm derfra. DC/AC Inverter (150 W) 12V / 230V
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu