recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 6.1.2 - nogen indvendinger?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 6.1.2 - nogen indvendinger?

 Besvar Besvar Side  <1 131415
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 14:20
Brixen@ jeg har ikke stående "1 enhed" og "iTunes Store" ude til højre på værktøjslinien. Mener jeg lige har opdateret iTunes
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Brixen@ jeg har ikke stående "1 enhed" og "iTunes Store" ude til højre på værktøjslinien. Mener jeg lige har opdateret iTunes

Så ved jeg desværre ikke hvor du finder "Købt" - det er et sted, så du må lede - eller endnu værre - gå ind på apple.dk og kig under support LOL


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 14:33
Jeg kan godt komme ind via "Butik". Ville også være mærkeligt andet. Ved ikke hvorfor jeg har dansk sprog på min. Men forsøger at oprette mig, hvilket ikke kan lade sig gøre...
Til top
Infinity Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1078
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Infinity Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:39
Du skal ind under iPhone her i Itunes: (Hvis din phon/tablet [svensk: surfplatta] ikke er der så er der en dårlig forbindelse - et problem jeg havde)
 
Så kan du under Programmer se hvad du har købt og du kan overføre dem igen under Filer/Enheder:
 
Håber det kan hjælpe dig, jeg havde et helvedes problem før jeg fandt ud af at det skyltes en dårlig forbindelse. Men da det endelig virkede fik jeg overført alt og opgraderede også iOS, nærmest i et hug.
Til andre der kikker med: Husk at Synkronisering af musik og video skal slåes til manuelt !


Redigeret af Infinity - 06-Marts-2013 kl. 16:43
mvh Infinity
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 16:48
Tak Infinity :-)
 
Klarede den med at afinstallere/genindstallere app'en. Men "overfør køb" ville vel også være det samme, da jeg så også skulle fjerne programmet først?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Brixen@ jeg har ikke stående "1 enhed" og "iTunes Store" ude til højre på værktøjslinien. Mener jeg lige har opdateret iTunes

Hvis der står "Bibliotek", så er du allerede i butikken (iTunes store), og skal bare rulle helt ned i bunden. Jeg har lige prøvet det i Windows XP.


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:35
Ja det står der. Og når jeg trykker på "Bibliotek" går den på "iTunes Store" og vise versa.
 
I "iTunes Store" kan jeg så kun se al den musik jeg har rippet til PC.
 
Og i "Bibliotek" kan jeg vælge mellem: Musik  Film  Appstore  Bøger  Podcasts  iTunesU
 
Men ingen af mine egne apps hvis jeg ruller helt ned til bunden.
 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 18:49
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Ja det står der. Og når jeg trykker på "Bibliotek" går den på "iTunes Store" og vise versa.
 
I "iTunes Store" kan jeg så kun se al den musik jeg har rippet til PC.
 
Og i "Bibliotek" kan jeg vælge mellem: Musik  Film  Appstore  Bøger  Podcasts  iTunesU
 
Men ingen af mine egne apps hvis jeg ruller helt ned til bunden.
 

Nej, det er modsat. Når du står i "Bibliotek" kommer du til iTunes Store ved at klikke på knappen "iTunes store".

Musik  Film  Appstore  Bøger  Podcasts  iTunesU er "iTunes Store"
Der skal du helt ned i bunden af siden så du har en knap med danebrog til højre og Funktioner til venstre.
Det står med meget små bogstaver.


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2013 kl. 19:07
Jamen sådan står det altså på min skærm LOL
 
Sådan ser det ud forneden i Bibliotek! Og når jeg trykker på købt, så vil den ha' mit log-in, og det aner jeg ikke hvad er. Har password iPhone, iCloud E-Post, men intet dur'


Redigeret af Kampus - 06-Marts-2013 kl. 19:11
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2013 kl. 06:40
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Jamen sådan står det altså på min skærm LOL
 
Sådan ser det ud forneden i Bibliotek! Og når jeg trykker på købt, så vil den ha' mit log-in, og det aner jeg ikke hvad er. Har password iPhone, iCloud E-Post, men intet dur'

Du skal logge på med din AppleID og password
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 131415
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu