recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hørebøffer til max. 500,-??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hørebøffer til max. 500,-??

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hørebøffer til max. 500,-??
    Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:30
Min datter på 16 står og skal bruge et par nye høretelefoner.
Det skal være den type som omslutter øret helt.
Hun bruger dem til film på sin pc og til lidt musik på sin mp3-afspiller.
Dem hun har nu er af mærket "SkullCandy".
Hun synes at de sidder stramt.

Kan I anbefale nogle jeg bør kigge på til hende??
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:32
Ja, du giver lidt mere og får nogle AKG K 619 som lyder fabelagtigt godt. Jeg har hørt en bunke også Beats (som er nogle meget ringe hovedtelefoner, både holdbarhed, men især dårlig lyd)
K 619 fås i pink sort orange grøn og er set til 690 kr. på pricerunner.
Hvis du også bruger lidt hovedtelefoner, så køb 2 par, ellers har du ballade med hende, fordi du vil lytte til dem hele tidenTongue
Til top
saaby Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér saaby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af supermule supermule skrev:

Min datter på 16 står og skal bruge et par nye høretelefoner.
Det skal være den type som omslutter øret helt.
Hun bruger dem til film på sin pc og til lidt musik på sin mp3-afspiller.
Dem hun har nu er af mærket "SkullCandy".
Hun synes at de sidder stramt.

Kan I anbefale nogle jeg bør kigge på til hende??

Superlux HD681 (og nej de lyder absolut ikke som et par til 150,-). Der skulle tilsyneladende komme en MK II udgave her i starten af 2013, der er lidt mere lækker (nedenstående billede) og ligger lidt højere i pris (har jeg læst på nettet)
 Zoom out


Redigeret af saaby - 20-Februar-2013 kl. 19:55
Til top
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 20:40
Nu skal du tænke på trådstarter, at selvom de omslutter øret helt, er det ikke ensbetydende med at de er lukkede, altså ikke slipper lyd ud. 
Til top
kloppern Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2010
Sted: Hinnerup
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kloppern Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 22:54
Vil også gerne tilslutte mig Superlux HD681: http://www.thomann.de/dk/superlux_hd681.htm
De er ikke særlig kønne (ved ikke om det har betydning for din datter). De spiller eminent til prisen.
Dog slipper der meget lyd ud af dem, så hvis hun skal bruge dem tæt på andre mennesker er Superlux  Hd660 nok et bedre bud: http://www.thomann.de/dk/superlux_hd660.htm.

Hvis problemet med dem hun har primært er, at de sidder for stramt, så prøv evt. at strække dem over 5-6 bøger eller lign. i en dag eller 2.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 13:53
De er elendige i diskantområdet, en meget overvurderet høretelefon.
 
hvis du vil holde det nede i det prisleje, så ville jeg gå efter Creative Aurvana (dem til 350-375kr)
 
Det er det gamle Fostex OEM design, og den samme høretelefon som 1100krs denon D1001 (udgået) der er ingen forskel andet end skallen.
 
de spiller suverænt til prisen..
 
 
har selv haft HD681, og jeg har givet dem væk (det er ikke en elendig høretelefon, men du kan bare få så meget bedre)
 
 
har i dag,
 
AKG K550
AKG K240 studio
beyerdynamics DT990 Pro 250ohms
 
og mine Creative Aurvana, som jeg bruger som "arbejds" høretelefoner, og jeg synes de gør et FANTASTISK arbejde, især når jeg sammenligner prisen med de andre høretelefoner jeg har.
 
de isolere fornuftigt, da det er en lukket høretelefon, kan hører højt uden kollegaer er irriteret, ikke som K550, men tæt på.


Redigeret af Rasmusdc - 21-Februar-2013 kl. 14:33
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 14:22
koss porta pro omslutter godt nok ikke øret helt men lyder rigtigt godt og er rare at ha på 

KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Henrik K Kristensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik K Kristensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2013 kl. 21:06
Jeg bruger selv Creative Aurvana og i mine amatør-ører er de fantastiske !

(det er dog ikke det samme som at jeg ikke konstant overvejer om jeg kan få bedre lyd, ved at smide en tusse på enten dyrere hørebøffer eller noget dac/forstærker LOL )
Til top
bruger udmeldt 24 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 26-December-2008
Sted: 8382 Hinnerup
Status: Offline
Point: 286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2013 kl. 11:45
Tak for alle jeres foreslag. De hjælper mig lidt videre :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu