recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "sofa surfer"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"sofa surfer"

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 17:20
Okay, er den kun 4.5 måned gammel, jeg troede det var mere faktisk.

Det er klart at der er nogle sider der ikke virker på iPad (endnu), også derfor jeg har overvejet en 11" Air, men så er vi altså oppe og snakke et andet prisniveau Disapprove
          
Til top
Wuffer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juni-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wuffer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 19:54
Bruger mest min iPad, herefter min Galaxy Nexus. Men må indrømme den bærbare bliver hevet frem for ofte, da min iPad ikke magter opgaven (ikke vil vise indhold). Overvejer om en Nexus 7/10 kan tvinges til at køre Flash.
Vil dog ikke undvære en tablet..
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Februar-2013 kl. 21:00
Oprindeligt skrevet af Wuffer Wuffer skrev:

Bruger mest min iPad, herefter min Galaxy Nexus. Men må indrømme den bærbare bliver hevet frem for ofte, da min iPad ikke magter opgaven (ikke vil vise indhold). Overvejer om en Nexus 7/10 kan tvinges til at køre Flash.
Vil dog ikke undvære en tablet..


Bruger iPad som sofasurfer, og hvis der er hjemmesider, der ikke virker, så bliver de sprunget over. Hvis jeg skal købe noget, og det ikke kan købes fra iPad, så finder jeg en anden butik. Så kan de lære det :-)

Venlig hilsen
KB
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 07:48
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Tak!

Så er det om jeg skal købe den nu eller vente til iPad 5 kommer til forår/sommer/efterår? Hmm Stern Smile
Jeg vil vente der skulle være mange forbedringer ved den nye.Men jeg er jo også fra jylland Big smile
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2013 kl. 09:24
Bruger primært iPad fra sofaen, da den også styrer SONOS, går på Airplay og andet. Hvis bærbaren alligevel bliver åbnet, er det dog den der bliver surfet på. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu