recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouSee slipper HD-kanalerne fri i marts ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouSee slipper HD-kanalerne fri i marts ?

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
markus1967 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Januar-2011
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markus1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: YouSee slipper HD-kanalerne fri i marts ?
    Sendt: 21-Marts-2013 kl. 16:04
Tak. Det glæder jeg mig til at komme hjem og prøve.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 15:53
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
markus1967 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 27-Januar-2011
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér markus1967 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 15:29
Hej.
 
Jeg kan finde alle de gratis kanaler på mit tv men jeg kan ikke finde på yuosee boksen, så hvad kan der være galt.
 
Samt har der ikke været mange billede udfald på 3+HD de sidste 14 dage.
 
Markus1967
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af KioSan KioSan skrev:

Er det helt normalt at YouSee udsender pressemeddelelser ud via www.recordere.dk ?



Det var ikke en pressemeddelelse du kunne læse på recordere.dk.

Det var vores solo-nyhed, som YouSee så bare valgte at linke til fra deres Facebook-side. Den slags ses tit på Facebook, altså at firmaer linker til omtale (nyheder, anmeldelser) på nettet.

Jeg er ikke bekendt med YouSees planer for kampagner i forbindelse med det nyheden handler om, men der kom da en pressemeddelelse på det fredag eftermiddag (1½ døgn efter vores nyhed).

   /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
John Bach Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér John Bach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 09:34
Oprindeligt skrevet af KioSan KioSan skrev:

Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Oprindeligt skrevet af John Bach John Bach skrev:

jeg kan ikke se 3+HD siger jeg skal tjekke om antenen er tilsluttet Cry
Her i hovdstadsområdet er krypteringen i skrivende stund ikke fjernet på 3+HD.

3+HD ?
Hvis det er TV3+HD I snakker om, har den hele tiden været i HD hos mig (2400 NV m. fuldpakken)

Den er heller ikke med på listen http://yousee.dk/TV/Open_Window/HD-kanalernes%20placering

tak for den info , jeg kan nu se 3+hd, men  ingen EPG på Event kanalen, så ingen optagelser Cry
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Denne del er til debat om modtagere og ikke modtagelse :-)

Nåh... På den led... Så kan tråden vel flyttes? Ellers går diskussionen jo ganske udmærket.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 09:15
Denne del er til debat om modtagere og ikke modtagelse :-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 07:44
Roland:
"Iøvrigt så hedder dette del forum "YouSee digital modtagere" - hvis nogen sku' ha' glemt det. Wink"


Hvad mener du? Jeg kan kun se, at der netop kun snakkes YouSee-modtagelse? Man er IKKE omkring DVB T, DVB S, eller andet? Eller skulle jeg igen have gået til Louis Nielsen?Big smile
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2013 kl. 01:45
Har lige tilføjet ekstrakanalerne til min favorit liste på min boks - uden ny indlæsning.
Som skrevet af andre, er der ikke tale om nye kanaler. Men de 9 HD kanaler der er en del af Ekstrapakken (vises nederst i yousee-linket vedr. placeringerne) .
Visat Golf HD som normalt koster 30 kr pr. mdr.
Og så de 8 andre der normalt koster 20 kr. pr. mdr.
 
Omkring filmkanaler, så er der da SilverHD. Thumbs Up  De 3 andre HD Film kanaler som forefindes, er CMore's - som YouSee nok har en anden aftale med og derfor ikke hører med til marts-tilbudet.
 
Iøvrigt så hedder dette del forum "YouSee digital modtagere" - hvis nogen sku' ha' glemt det. Wink


Redigeret af Roland - 02-Marts-2013 kl. 02:11
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:34
 
 
Oprindeligt skrevet af KioSan KioSan skrev:

Hvad er SD ?
 
 Det er 576i, HD er jo 1080i, enkelte er 720p.
 
 Snart lukkes for alle de kanaler som er i SD, og som også sendes i HD. Så vil de kun være i HD, og i det omfang de stadig er i Analog. Som f.eks DR kanaler og TV2.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KioSan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Februar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KioSan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:28
>De kanaler du har i Fuldpakken kan du hele tiden se i HD, hvis de findes i HD.

okay.

>Men derudover er der jo kanaler i denne måned spm du ikke kunne se før

Ja, disse 8 gode sovekanaler ZZzzzzzzz....

BBC HD
Discovery Showcase HD
MTV Live HD
Silver HD
History Channel HD
Nat Geo Wild HD
National Geo. Channel HD
ESPN America HD


Hvorfor kom de ikke med nogle filmkanaler... for ringe.


> så det er jo ret nemt at se om de virker.


Det gør de :)


>Du kan ikke se dem i SD.



Hvad er SD ?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2013 kl. 18:16
 
 
Oprindeligt skrevet af dkscan dkscan skrev:

Det ser ud til, at her i hovedstadsområdet sender YouSee i øjeblikket 3+HD ukrypteret under navnet Event på 143 MHz.
Den sædvanlige tilkøbsversion på 222 MHz er stadig krypteret.
 
 Det er ofte, at når man kun har Grundpakke, så lukkes der ikke ordentligt for Mellempakken, så en del af kanalerne "bløder" igennem, her er det TV3+HD, 6eren HD og kanal 4, samt en af BBC kanalerne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu