recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Etui til Garmin nuvi 3490 søges
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Etui til Garmin nuvi 3490 søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Etui til Garmin nuvi 3490 søges
    Sendt: 16-Marts-2013 kl. 00:11
Hejsa

Jeg søger et etui til en Garmin Nüvi 3490LMT GPS. Jeg har prøvet at lede på ebay, hvor der jo normalt er mange skrammelcovers til smartphones til ingen penge, men jeg kan ikke finde noget der passer til en GPS!

Selve GPS-enheden måler 7.3 x 12.2 x 0.9 cm og jeg tænker at der måske findes en smartphone som er ca. samme størrelse - så kan jeg jo bare søge efter et etui til den smartphone!

Det skal bare være noget relativt simpelt og billigt, hvor enheden lige har en smule beskyttelse i stedet for at rode rundt med en masse andre stumper og måske få smadret skærmen!

Håber I kan bidrage med ideer og forslag - mine google-/ebay-ninja-skills er kommet til kort!

Mvh Tommy
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:26
Har du været herinde og kigge? De har et væld af tasker og covers til snart sagt enhver mobil. Ellers findes der jo små poser i stof..
http://www.mytrendyphone.dk/shop/mobil-tilbehoer-38507s.html

Redigeret af Kampus - 16-Marts-2013 kl. 12:26
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:49
Jeg har ikke kigget hos mytrendyphone, men løber ind i samme problematik som på eks. eBay - jeg skal først finde en smartphone i nogenlunde samme størrelse inden jeg kan finde et etui der passer nogenlunde.
Jeg er ikke i tvivl om at der findes mange brugbare, men det er bare et spørgsmål om at få sorteret de 99% fra som ikke duer...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 12:54
Jo, men går ud fra du har forsøgt at finde et orig etui til din Garmin, og at det ikke findes. Så er der vel kun metoden med at finde en mobil i samme str, og så gå ind og vælge etui..
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 13:05
Det var også den vej jeg forsøgte i går - men jeg er tæt på blank på telefonområdet, så det er som at lede efter en nål i en høstak og efter at have fundet specs på 15-20 telefoner, hvor ingen var i nærheden, så gav jeg op og tænkte at der måtte være en nemmere måde som jeg bare ikke kunne finde på...
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2013 kl. 13:55

Samsung Galaxy Note er en kæmpe tlf, så her må tasker være velegnede



Redigeret af Kampus - 16-Marts-2013 kl. 14:17
Til top
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Maj-2013 kl. 20:43
Jeg mener der findes et etui, der passer præcist til den. Elgiganten har det. Men det koster så vidt jeg husker et par hundrede kroner. Så billigt er det ikke.


mvh

Henrik
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu