recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan kan appletV tænde TV?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan kan appletV tænde TV?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-April-2006
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan kan appletV tænde TV?
    Sendt: 21-Marts-2013 kl. 16:36
Hej Alle sammen :)

Er der nogen som ved hvordan jeg får sat mit TV og Apple TV til at tænde, når jeg starte appleTV'et?

Jeg bruger ikke mit TV til andet end AppleTV og vil derfor gerne sparre det ekstra arbejde det giver og tænde TV'et hver gang :)
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 17:17
Det får du nok svært ved eftersom strømforbruget er lavt og næsten ens i standby og tændt. Mindre end et par W.

http://atvguide.dk/nyheder/den-nye-apple-tv-bruger-kun-halvt-sa-meget-strom/

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1596
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 17:19
Men sæt AppleTv på allways-on og måske dit tv understøtter hotel-mode dvs. altid starter på A/V.
Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-April-2006
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 18:28
Hvis jeg sætter mit AppleTV always-on, hvordan får jeg så TV'et til at tænde når jeg skal bruge det?
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 18:39
Det kan du ikke - men så slipper du for at tænde for ATV'et Wink Så er det kun TV'et der skal tændes......Et apparat mindre
Til top
mogwai Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-April-2006
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mogwai Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2013 kl. 18:51
Jeg vil rigtig gerne spare min fjernbetjening :) Løsninger til dette modtager gerne :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu