recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaring med Netflix på Samsung SmartTV UExxES5505
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaring med Netflix på Samsung SmartTV UExxES5505

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersPier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaring med Netflix på Samsung SmartTV UExxES5505
    Sendt: 12-April-2013 kl. 13:06

Hej.

har lige fået mit 8 år gamle (og 52 KG tunge) LCD TV skiftet ud, med et Samsung UE46ES5505 - hvilket jeg som sådan er SUPER tilfreds med.

Dertil har jeg en Apple TV box (V3) og en Xbox, hvor jeg indtil nu har kørt Netflix på.

Når jeg så tester Netflix på Samsung Smart Hub, synes jeg at App'en er utrolig skrabet, ift. Apple TV Netflix App'en.

Man kan på Samsung's Smart Hub Netflix App, kun se meget få thumbnails ad gangen på skærmen og der er "kun" fritekstsøgning ift. film / serier. Ingen filtrering af genrer, eller afgrænset søgning i selve genren man vil se.

Dertil ser ud som om at noget af skærmbilledet mangler på Samsungen, sammenlignet med Netflix på Apple TV (er sikker på at det bare er sådan det ser ud).

Hvad er jeres oplevelse med Netflix App'en på Samsung UExxES5505 serien og er det samme "problem" på alle andre Samsung Smart TVs ?

Dertil synes jeg at Netflix på Samsungen, er utrolig sløv og langsom til at starte op, både sammenlignet med Apple TV og Xbox !

Ellers et super TV og synes da HBO kører OK, sammenlignet med Netflix.



Redigeret af AndersPier - 12-April-2013 kl. 13:23
Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top
AndersPier Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-August-2005
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AndersPier Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 14:40
Efter noget mere søgning på Youtube, kan jeg på nedenstående video se, at Netflix på UExxES8XXX serien, er ligeså ringe. De må godt nok se at oppe sig, mht. den Netflix App

Se ca. 46 Sekunder inde i videoen her: http://www.youtube.com/watch?v=i1PkQrAltA4

Den er ikke kun langsom, pga. hans bredbåndsforbindelse (selvom han skriver det) - jeg har en 60/60 Mbit fiber - her er den osse utrolig langsom om at starter, sammenlignet med Netflix på Apple TV og Xbox.

Samsung - det er en ommer ! Heldigvis software der kan opdateres. Det ser vi frem til !

Regards,
Anders Pier.

SAMSUNG UE46ES5505 • APPLE TV (GEN. 3) • Xbox
Logitech Harmony 600
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2013 kl. 15:50
UE55ES8005 her. 

Synes den fungerer ok, så lange loadtider som han har i videoen har jeg ikke oplevet. 

Bruger så ikke rigtigt smart tv apps alligevel, da jeg har det kørende igennem min HTPC i stedet. Der kører jeg både netflix app via win 8 fra xbmc og hbo nordic plugin til xbmc.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu