recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Snigerdis' 5.1 10K stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snigerdis' 5.1 10K stuebio

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 10:55
Oprindeligt skrevet af bphhm bphhm skrev:

Snigerdis, flot setup og godt integreret i stuen.

Men den væg der skriger efter et større TV. 65" minimum :-)
Ha, ja.... 
Det sker ikke :(
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 12:10
Hvilke beslag har du brugt til dine baghøjttalere siden de kan drejes 90° helt tæt ind mod væggen?
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-April-2017 kl. 12:16
Oprindeligt skrevet af Dorf Dorf skrev:

Hvilke beslag har du brugt til dine baghøjttalere siden de kan drejes 90° helt tæt ind mod væggen?
Det er bare et almindeligt vinkelbeslag jeg har spraymalet sort.




Redigeret af Snigerdis - 19-April-2017 kl. 07:54
Til top
MortenGN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juli-2017
Sted: Sydvestjylland
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenGN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2019 kl. 19:26
Det ser godt ud, især når man tænker WAF værdien ind i det. Jeg har læst flere steder at det er svært at integrere 2 forskellige subwoofere, er det noget du har problemer med? 

Angående beslag, kan jeg huske jeg blev spurgt på hifi4all, hvordan jeg havde hængt mine højttalere op så de kunne vinkles. Og da jeg havde forklaret at jeg havde brugt 4 beslag til 2 kr. stk. i jem og fix, valgte vedkommende at købe 2 vogel beslag til 400 kr. stk. Det andet var ikke fint nok 😅. 
Til top
Snigerdis Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2013
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snigerdis Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2019 kl. 09:17
beklager det sene svar, men subberne er stort set identiske, så det har ikke været noget problem. 
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2019 kl. 12:22
flot og enkelt setup!!!
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu