recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Efterlysninger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: Reol 70 x 100 x 30 cm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: Reol 70 x 100 x 30 cm

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: Reol 70 x 100 x 30 cm
    Sendt: 20-April-2013 kl. 18:07
Hej folkens!

Har lidt af et problem og så håbede jeg, at der måske er nogen, der har lidt input.

I forbindelse med at gøre klar til et nyt tv leder jeg efter en reol, der har nogle ret bestemte dimensioner, nemlig 70 cm i højden, 100 cm i bredden og 30 cm i dybden. Kan det ikke undgås, så må højden godt gå op til 80 cm og bredden op til 105 cm, men jeg foretrækker så absolut de indledende mål.

Ovenpå reolen skal tv'et placeres (max. 42"), så reolen skal kunne bære en vægt på omkr. 25 kg (mere vejer sådan en fætter vist ikke i dag inkl. fod), selvfølgelig uden at begynde at bue. I forlængelse af dette forestiller jeg mig, at reolen skal have 2 faste hylder, der altså deler reolen i 3 rum vertikalt og i al fald det øverste rum skal deles i midten (burde give ekstra stabilitet). Det øverste rum foretrækkes også uden bagside for her er det meningen, at harddisk optager mm. skal placeres (plads til ledninger og udluftning).

Reolen skal for øvrigt være af (massivt?) træ, gerne fyr (så det matcher resten af møblerne, men det er ikke et krav).

Når man tænker på hvor meget jeg har ledt på nettet, så forventer jeg ikke længere, at jeg kan købe noget færdigbygget, der matcher ovenstående kriterier. Måske er der dog nogen af jer derude, der har kendskab til et sted, der kan bygge sådan en fætter til mig. Jeg er desværre født med 10 tommelfingre, så jeg tør ikke selv give mig i kast med det. Sådan lige bortset fra, at jeg ikke har adgang til et værksted.

Prisen er umiddelbart underordnet (selvom det selvfølgelig ikke betyder, at reolen skal kost en halv million Wink).
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 18:29
Det er målene på et køkken hængeskab
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 19:22
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det er målene på et køkken hængeskab

Tak for interessant input. Wink

Har lige kigget over hos IKEA.dk. Synes ikke lige der er noget i de mål.

Det bedste jeg for øvrigt selv indtil nu har fundet er Kubik reol systemet.

Helt specifikt 2x model 8516 og 2x model 8519 og så sætte dem sammen forskudt (bred og smal foroven og smal og bred forneden). Det virker bare som en hovsa løsning...
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-April-2013 kl. 20:06
Nej Ikea's hængeskabe er dybere. Prøv de etablerede køkkenfirmaer HTH osv
Til top
Theilo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Marts-2010
Sted: Horsens,Danmark
Status: Offline
Point: 1226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Theilo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 07:17
Har du prøvet at kigge her inde http://www.tvbord.dk/shop/cms-5.html

Mener også de kan producere på dine mål, men er ikke helt sikker
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 07:38
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2013 kl. 10:43
Oprindeligt skrevet af Theilo Theilo skrev:

Har du prøvet at kigge her inde http://www.tvbord.dk/shop/cms-5.html

Mener også de kan producere på dine mål, men er ikke helt sikker


Det ser faktisk rigtigt spændende ud! Kendte ikke til siden. Rigtigt mange tak. Clap

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

http://www.traevarer.dk/Vitrineskabe.96/Fyrretr%C3%A6sskab.693.aspx

Der er bare låger på.....


Klaus

Virker heller ikke helt tåbelig. Det var faktisk ideen, at jeg ville forbi deres butik i Århus for at kigge lidt mere på de der Kubik reoler og generelt høre dem ad, men det vitrineskab virker absolut ikke uinteressant. Mange tak. Thumbs Up


Redigeret af azrael - 21-April-2013 kl. 10:45
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu