recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HBO nordic Windows 8
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HBO nordic Windows 8

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HBO nordic Windows 8
    Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:25
Jeg er meget interesseret i HBO og kan evt. afspille til mit TV fra en windows 8 PC.
Jeg er lidt for nærig til at betale for en måned uden at kunne se kvaliteten. Specielt når de skriver, at der kan være komplikationer med win 8.

Er der nogen der har prøvet med HBO og windows 8 og vil komme med gode/dårlige erfaringer?
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 14:35
Jeg kører HBO Nordic plugin til xbmc, fungerer upåklageligt og kvaliteten er ved at være "godt" deroppe af. Dvs der er verden til forskel på da de startede og så til nu. 

Oplever ikke det vilde med det fruen og jeg har siddet og set indtil videre.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2013 kl. 15:45
Tak for svar. Jeg må prøve det xbmc. Det vil altså sige at du ikke afspiller i browser?
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 09:14
Var det ikke en egentlig Windows 8 app, du går efter?

http://www.windows8appstore.com/windows8apps/series-de-hbo/11555.html

De andre streamningstjenester, netflix, viaplay, youbio har f.eks. også en app, så behøver man ikke at afvikle det i en browser...

DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
svenlind Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2009
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér svenlind Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 10:20
Jo. Jeg ville da gerne have en Win8 app. Men den du linker til er jo, såvidt jeg kan se, en spansk udgave og er en browser plugin.
Har du prøvet den med HBO Nordic?
Søgning på hbo Nordic i Win 8's appstore giver ingen resultater.

Jeg har iøvrigt bestilt en måned hos HBO og installeret XBMC.
Billedet er sådan set ok, men jeg synes nu ikke der er den store forskel på browserafspilning og afspilning via xbmc. En fordel ved xbmc er at programmet kan gemme login til HBO.

I HBO plugin'et til XBMC skulle man kunne vælge sprog, men jeg kan nu kun få svensk. Undertekster er dog DK.
Panasonic TX-65GZ950. Denon AVR3600H. MKSoundsystem 750 som 5.1.2.
Panasonic UB 820 4K. Apple TV4K. Harmony 900. Intel "Next
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu