recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Garmin opdateringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Garmin opdateringer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ccgraus Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Maj-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ccgraus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Garmin opdateringer
    Sendt: 29-Maj-2013 kl. 18:01
Hej,
 
har for ca. to år siden købt en Garmin nüvi 1690 og har nu behov for opdatering. Det synes ikke at være muligt på Garmins hjemmeside. Desuden skulle en opdatering koste omkring 400 kr., så jeg overvejer at købe helt ny model (Garmin eller Tom Tom) med "life time kort uden beregning".
 
Har noget erfaring med nævnte model og med life time opdatering.
 
NB! mit behov er ikke stort, men jeg vil gerne have en "transportabel" model (til ferier) og en let forståelig betjening. Er ellers tilfreds med modellen i brug.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 18:25
Har du smartphone, så er denne her lige så god og billigere
http://mmm.dk/article/84053-8-fede-apps-til-din-smartphone/gallery/537735
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skyum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2013 kl. 19:08
Jeg har 2 stk med lifetime og de fungerer perfekt.
 
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu