recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brainwave og AC3 lyd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrainwave og AC3 lyd

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Emne: Brainwave og AC3 lyd
    Sendt: 28-Maj-2006 kl. 08:45

Halløj,

Jeg har en brainwave digi 2000T som er forbundet til min dvd/hdd optager via scart,men jeg kan ikke optage ac3-lyden fra tv2 da brainwave har seperat udgang til digital-lyd.Nogle der ved hvordan man kan tilslutte den til optageren så man har mulighed for at få AC3 lyden med ?

 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2006 kl. 10:39

 

 Det kan man ikke, en Recorder er kun i stand til at optage Analog Lyd, der er ikke for nuværende nogen på markedet som kan optage via et Digitalt Input. Du kan optage AC3 lyd på en Digitalmodtager med indbygget HD.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Slayerwillow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2006 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 

 Det kan man ikke, en Recorder er kun i stand til at optage Analog Lyd, der er ikke for nuværende nogen på markedet som kan optage via et Digitalt Input. Du kan optage AC3 lyd på en Digitalmodtager med indbygget HD.

Tak for svaret, den havde jeg ikke luret

Jeg har en kiss dp-500 som normalt afspiller fks. Divx med AC3, efter jeg købte min optager tilsluttede jeg kiss til den via composite kabler og siden da har jeg heller ikke ac3 lyd på kiss, ret surt.



Redigeret af Slayerwillow - 28-Maj-2006 kl. 11:08
Se mit udstyr på www.lpnet.dk/Udstyr/index.html
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu